Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil købe en webshop, men er den sikker nok?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan udvikleren altid adgang til min shop?

Eller kan man altid skifte koden?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du mener om din udvikler har et log-in så vil det jo være tilfældet, men hvis du selv også er admin har du mulighed for at slette andre admin-log-in's til shoppen, så du står som den eneste.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan lave en test shop på et subdomæne som er låst med brugernavn og adgangskode fra webserveren. Den skal have forbindelse til en anden database end din rigtige webshop

Men du skal tænke på at din udvikler skal have adgang til at lægge filerne op og teste.

Men hvis du ikke stoler på din udvikler så find en anden. Hvis du slet ikke stoler på nogle udviklere så lav noget andet. Du skal altid kunne stole på din udvikler da han også har interesse i at du får udviklet din forretning.

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres indlæg.

Men Niels, hvordan kan jeg stole på en udvikler? De er jo fremmede mennesker, som har adgang til mine personlige ting.

Jeg vil have arbejdet udført, med muligheden at jeg kan skifte log-in bagefter. Håber, det er muligt.

Jeg udleverer jo heller ikke mine husnøgle til min udlejer.... Men nogle gør Tongue Tied

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo muligt at ænder koder på ftp på sin host efterfølgende, så det kunne du gøre når udvikleren er færdig, hvis du ikke stoler på ham ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

RanDall:
hvordan kan jeg stole på en udvikler? De er jo fremmede mennesker, som har adgang til mine personlige ting.

Hvad er det du er bange for?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg forstår det nu heller ikke helt, men hvis paranoiaen slår for hårdt så få nye log-ins når udviklingen er færdig.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Giv dem adgang, gerne med deres eget login og password så det kan slettes når deres rolle er udspillet. 

Hvis du ikke har kendskab til systemet, får du dog brug for at give nogen adgang du stoler på. Der vil altid kunne opstå ting, der så skal løses af andre end dig,  

Nu har jeg ikke selv været webshop-ejer endnu, men udfra hvad jeg har læst fra dem, der rent faktisk får masser af kunder, det er at de har problemer med at stole på deres bestillinger. Jeg har flere gange læst om falske bestillinger - og det er kun dem der faktisk har knoklet for at få den røde løber lagt ud til kunderne og markedsført sig.

Så hvis du ikke stoler på den webudvikler du selv vælger - uanset hvad, så tror jeg det bliver ekstremt hårdt at modtage bestillinger fra kunderne også :-)

PS: Forleden fik jeg en henvendelse fra en IT-universitetsuddannet et-eller andet, der ville spørge mig omkring mine erfaringer med en bestemt køn "IT-ekspert". Jeg havde brugt Google-billedsøgning tidligere og fandt at profilen er fake, og at identiteten er en helt anden.

Men det burde ikke engang være nødvendigt med evner i at søge på billeder på Google. Når der absolut ingen adresse er og den er skjult i Whois, så er sandsynlighen bare i en uheldig retning. Hvis det er fristende trods basale manglende info, så tror jeg nogengange det er grådighed, der gør at folk alligevel falder igennem på sådan et tilbud. Det lyder jo for godt til at være sandt ;-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita er inde på det - undersøg den person der skal udføre det for dig - få referencer fra andre han har arbejdet for, så du kan høre om tidsfrister overholdes og ting har fungeret. Aftal helt klart hvad det ere du skal ha lavet i detaljer og sæt nogen tidsfrister op. Ulykkerne starter først, når kunden har ventet og ventet og får undskyldning på undskyldning eller får et produkt der ikke var som krav, men har betalt en masse up-front

Udlandet kan friste med nogle ting, men uden referencer, er det jo endnu mere besværligt at få penge retur hvis man har forudbetalt ydelser der ikke leveres. Jeg har et indlæg om hvad man skal tænke på HER 

Når du har fundet en med gode referencer kan du stole på denne -. du kan ikke få det lavet uden, og du skal på forhånd bare tildele ham eget login og password så du kan slette dette bagefter, og tildele ham adgang igen midlertidigt hvis noget skal rettes, men de gode i branchen går nu ikke ind og ødelægger - det kan dog ske, at de gør ting, hvis der bliver uenighed om penge, så ja - bare et login du selv kan ændre - men jeg kender en del jeg helt trygt ville gi login til en hjemmeside

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RanDall:
Men Niels, hvordan kan jeg stole på en udvikler? De er jo fremmede mennesker, som har adgang til mine personlige ting.

Stoler du på bilisterne, når du går over for grønt ?

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)