Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til www.klubhold.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Se evt. PDF´en, hvis I hellere vil se lidt billeder og sådan. :)
Eller besøg 8103.KlubholdDK.pdf
www.klubhold.dk

Vi har udviklet en ny dansk GRATIS service til alle med interesse eller tilknytning til holdsport.


Konceptet er ganske simpelt. Vi tilbyder ALLE der dyrker idræt, deres helt egen hjemmeside, men først og fremmest har vi fokuseret på fodbold.
Kort fortalt handler det om, at rigtigt mange hold og klubber godt kunne tænke sig deres EGEN hjemmeside, men de færreste har ressourcer, tid eller mulighed for at udvikle dette. Her kommer 
www.klubhold.dk til sin ret.
Vi synes selv det er enormt enkelt at oprette sin egen hjemmeside, tilpasse designet så det passer til det enkelte hold og automatisk importere både stillingen og kampprogrammet på siden.

Hvad synes I?


Men der er meget mere.
Det er muligt at se hver enkelt spillers statistik, for hver enkelt kamp, men også summeret over hele sæsoner. Du kan læse meget mere om alle mulighederne i den vedhæftede PDF-fil, som beskriver klubhold.dk meget fint.

Udover ovenstående er det også et værktøj til ledere, trænere og evt. forældre ift. tilmelding / afmelding til kampe, oprette aktiviteter i kalenderen og meget mere.

Vi er naturligvis meget interesserede i, at få jeres respons på dette nye gratis tiltag - og om det er noget I synes er interessant.

Vores motto er: Alle fortjener sin egen hjemmeside.

Se vedhæftede fil for at læse mere om det nye initiativ.

Vi ser frem til at høre fra jer!

De bedste hilsner
David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det lyder som en meget god ide. Det er mere med statistiker... er det jeg der kommer med data? eller skal klubben selv lave den? 

Tror det er vigitgt i så fortæller klubben hvad det er de skal holde øje med :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mirko.

Tak, det har også fået en rigtig fin start - vi har officielt først launchet i weekenden.

Ift. statistikkerne fungerer siden således:

- Alle spillere har deres egen profil (det tager 30 sek. at oprette)

- Spilleren bliver herefter lagt ind under "truppen", alt efter hvilken position/tilknytning man har valgt.

- Kampprogram og stilling importeres automatisk - når man har valgt hvilken række og hold man spiller på.

- I kampprogrammet, kan man tilmelde sig kampene, og når kampen så er spillet bliver du automatisk tildelt 1 spillet kamp under statistikkerne. (Systemet kan selvfølgelig ikke se om du tilmeldte dig og aldrig dukkede op :) - men så kan admin meget nemt ændre dette - 3 klik)

- Selve kampstatistikkerne tastes naturligvis manuelt ind efter kampen - evt i omklædningrummet. Hvem blev kampens spiller, hvem scorede, hvem lagde op, gule/røde kort osv

- I weekenden bliver der så implementeret den algoritme vi har udarbejdet, som skal udmunde sig i et formbarometer på hver enkelt spiller - ganske som managerspil på computeren - som tager hensyn til antal kampe, hvilken position du har på banen m.m.m.

Tak for input - vi vil arbejde på, at gøre det tydelig hvem der gør hvad :)

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeg kiggede lige forsiden igennem og det ser ganske pænt og overskueligt ud.

Jeg ville lægge lidt kræfter i at få lavet stavekontrol. Flere ord skal være sammensatte før de giver mening f.eks. Nøglefunktioner, spillerprofiler, holdinformation, brugerinformation. Det er hurtigt klaret.

Jeg ved ikke hvor vigtigt det er. Jeg bemærkede det bare.

Ellers ser det lækkert og venligt ud. Meget fedt feature det her med at al information, står på samme side.

Det lyder også godt at kampprogrammet automatisk kan indlæses. Det kunne måske udvides med en fil-indlæsning, hvis man fx. har sit program i en Excel-fil.

Den manuelle oprettelse virker vist ikke endnu.

Hilsen Kasper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt koncept. Lige sådan noget jeg står og mangler til en ny forening. Hvis det er muligt er vi meget interesseret til at give det et skud.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tranz.
Tak for input. Det er naturligvis vigtigt at indholdet fremstår præcist så gennemarbejdet, som funktionerne og alt det andet, så det finder vi meget vigtigt. Vi er godt opmærksomme på dette, og er igang med at læse korrektur på samtlige tekster.

Vi har naturligvis en meget lang to-do liste og en endnu længere idé liste. På idélisten står netop at excel filer både skal kunne indlæses så man på én gang kan oprette en hel trup samt kampprogram m.m.

Men der er stort fokus på at automatiseringen af tabeller og kampprogram bliver endnu mere forbedret, selvom det allerede nu fungerer ret fint f.eks. i DAI regi. Nu ligger fokus på både firmabold og DBU.

Du må meget gerne uddybe, hvis du har fundet ud af noget der ikke virker - du skriver bl.a. den manuelle oprettelse? 

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Det lyder spændende. Jeg kan også se du allerede er gået i gang - og al respons er naturligvis velkommen.

Der er 3 måder man kan oprette sig på.

1. Man kan oprette en brugerprofil (dette gøres automatisk, hvis man også står for at oprette en af nedenstående 2 punkter)

2. Opret et hold, hvis hjemmesiden kunm skal have tilknyttet 1 hold.

3. Opret en klub/forening, hvis der skal laves en portal, hvorfra FLERE hold skal kunne tilgås. Man opretter så alle de hold man gerne vil have får sin egen hjemmeside, med egen tabel, kampprogram, trup - you name it :) Disse hold knytter man så til sin klub/foreningsside, hvis man vil skabe det forkromede overblik.

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

 

Det ser fint og spændende ud.

Det virker også til, at i tager konceptet et skridt videre end f.eks. holdsport.dk, i og med, at i også har klubdelen/hjemmesiden med indover. Glæder mig til at se, hvor langt i kommer med projektet. Jeg mener bestemt, at der er basis for at "sælge" idéen til rigtig mange klubber.

Holdsport.dk har også mange spændende idéer og funktioner. Men dem regner jeg med, at i allerede har luret på? Smile

God vind med projektet

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Mange tak.

Ja, Klubhold.dk differentierer sig på mange områder ift. administrationssystemer som holdsport og andre. Holdsport er primært et trænerværktøj.
Vi har et helt andet fokus selvom vi også gør det nemt for både trænere, ledere og andre tilknyttede. 

Hos Klubhold.dk er det primært henvendt til selve spillerne og alle de fordele der følger med at et hold får sin egen unikke hjemmeside med stilling, kampprogram osv. Men især den simple mulighed for at tilmelde sig en kamp og ikke mindst hele statistikdelen - den unikke algoritme, bedre kendt fra forskellige managerspil på computeren, er en stor faktor til at dette nye koncept skiller sig markant ud, og gør det rigtig sjovt at være en del af.

Vi har desuden stor fokus på brugervenligheden og den værdi der ligger i at have én base som hold/klub. Men også på statistikkerne, som vi synes er en gave til alle hold :)

Man behøver ikke være IT kyndig for at kunne oprette en hjemmeside til sit hold eller en hel foreningsside med flere hold tilknyttet, hvis man vil det.

Så vi anser faktisk ikke os selv som værende konkurrenter med holdsport - de henvender sig til trænere - vi henvender os til alle de hold og spillere, som ikke har tiden, ressourcerne til at lave deres egen side - eller som blot bare gerne vil have en masse foræret, som vil give værdi for holdet :)

Som siden er i dag inkl. funktioner (plus de nyeste der kommer på i weekenden) vil den altid være gratis. Også fremadrettet.

Så man er meget velkommen til at prøve sit DAI fodboldhold, 7-mands, firmabold, DBU hold af - og give inputs til, hvordan vi kan forbedre oplevelsen.
Men også seriøse klubber stikker snuden frem kan vi se.

Og dyrker man en anden sportsgren end fodbold, ja så vælger man bare dette ved oprettelsen - så hjemmesiden kan tage hensyn til dette - så enkelt synes vi det skal være :)


 

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeg fik en fejl i går, da jeg ville oprette en kategori til kampene.

Men i dag går det fint. Så måske var det bare mig, der fuckede et eller andet op.

Hilsen Kasper

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)