Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstil konstruktør søges til samarbejde...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke få lavet de opgaver jeg ønsker til tiden hos den tekstil konstruktør jeg har brugt hidtil... og lige nu er der rigtig pres på firmaet, hvorfor jeg hurtigt søger en dygtig teknisk tegner som kan lave artworks og measurement charts til vores babyseler og hagesmække med mere. Helst et langvarigt samarbejde... 

Tegningerne skal kunen sendes til fabrikker i udlandet og udføres på engelsk således at fabrikken kan fabrikere samples udfra disse.

Jeg har søgt via freelanceren men ikke en eneste meldte sig - måske fordi der ingen kategori for dette findes?

Håber at høre fra en snarest muligt. Ring gerne øjeblikkeligt på 50667298 - også hvis du kender en.

:)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue

Ved ikke om dit behov stadig er aktuel.....

Jeg arbejder med freelance design og beklædningsopgaver og har ekstrem meget erfaring, også med udlands produktion.

Arbejdet udføres i Adobe programmerne og mailes til dig som pdf filer, der videresendes til dine leverandører.

Du er mere end velkommen til at ringe til mig.

Sommerhilsner fra Kirsten Nyboe

Apotekervænget 20

6000 Kolding

Telefon: 40 64 29 68

CVR: 34908389

Fra Them
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Fra  M-BO Creative Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dette er et gammel opslag, så måske har du fundet en konstruktør? 

Jeg er en meget erfaren freelance modelkonstruktør, jeg kan arbejde i Lectra, Illustrator, Photoshop, In-Design, Excel mv.

Min erfaring spænder fra konstruktion af konfektion til grafiske opgaver af diverse art, fx logo, brochure mv.

Mvh Bente Ovesen

www.mbocreative.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)