Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele og ulemper ved at starte en webshop, med en dropshipping aftale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hedensted
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere! Jeg har nu besluttet mig for at gå efter min drøm, og oprette en webshop. Jeg har læst en del om dropshipping og det virker som en god og nem måde at komme i gang på, uden at have en stor kapital. Hvad synes i? Og er det besværret værd? På forhånd tak :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snytes dropshipping er perfekt til dem, der ikke lige vil smide penge for et lager. Desuden tjæner du så også midre i avance, da du betaler mere for det meste end hvis du køber et lille lager. 

Men det er en sikker start. En ting du skal passe på med at leveringtiden ikke er for langt. 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til dropshipping, så er det korrekt som tidligere skrevet, at det er "lettere" hvis man kan sige det sådan.. Det du så istedet skal afsætte den tid til, som du ikke bruger på at pakke og rende på posthuset, vil du sandsynligvis bruge på administration og bestilling, så i og for sig, kommer tidsforbruget tit ud på det samme.

Det vil næsten altid være lettest, at sidde med eget lager, da du dermed også har bedre overblik over hvad du reelt har på lager. Det er ikke alle dropshipping leverandører der tilbyder et system, som kan arbejde sammen med ens webshop og så er det op til dig selv, altid at holde lagerstatus up-to-date.

1. Synes du skal vurdere hvad der giver bedst mening for dig, afhængig af hvilke produkter du drømmer om at forhandle. Ikke alle leverandører/produkter egner sig til dropshipping - og lad endelig være med at oprette en dropshipping aftale på noget bare fordi du får tilbuddet - få hellere en på nogle produkter du faktisk ønsker at sælge ;-)

2. Undersøg markedet, henvend dig til leverandørerne og forhør nærmere (forklarende og fortællende henvendelse og ikke blot "Hej, dropshipper i?" beskeder) - du får intet svar tilbage på sådanne. Se det som en ansøgning - du ansøger jo om at forhandle deres produkter og ikke den anden vej rundt :-)

Rigtig god fornøjelse

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg kan anbefale dig at læse denne artikel af Casper Blom.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)