Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdBlock på Amino?? hermed en opfordring...

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
skabe nok værdi for de fleste på +, er det fordi projektet til dels har fejlet.


Enig og det er alle medier på nettets problem.
Amino er et af de meget får medier der lever uden støtte og ja, vi kæmper for at få det hele til at hænge sammen hver dag.
Det er så let at sige, at vi skal sige nej til div. reklamer, men facts er at det er dem vi får penge for, og ikke meget for de andre.

Nå, som nævnt skal jeg på ferie.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lærte engang at det med reklamer på en hjemmeside var en hårfin balance, men som konstruktiv indlæg til det der bliver spurgt til. En metode til at få flere til at droppe addblock på siden vil jo nok være at nedbringe antallet af reklamer og dem der er gøre dem til en naturlig del af siden istedet for at brugeren bliver irerterret over dem.

Så antal og placering af dem, evt. supplere med en detektor til dem der bruger addblock med noget tekst som "Vi kan se at du bruger Addblock, Amino er et gratis forum og for at vi kan blive ved med at være det så bedes du slå din adblocker fra på siden, da vi har brug for indtægerne fra reklamerne" 

Hellere 10 uden adblokere med få reklamer end 1 hvor siden er klistret til med reklamer :)   

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er annoncer som den Telia har lige nu som får en til at overveje AdBlock - en annonce som på trods af at man aldrig klicker på teleannoncer popper op og står på skærmen/ikke kan lukkes etc. 

Amino er et alletiders site, men den form for reklamer er en moderne spam metode - uønsket og uvelkommen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BroncofanDK:
står på skærmen/ikke kan lukkes etc. 

Hej,

Jeg har lige set Telia-reklamen, men kan sagtens klikke den væk, både via et X i toppen og ved at klikke på baggrunden.

Hvis du kan give mig mere info om browser mv. du bruger på Amino kan vi checke om alting virker som det skal for alle.

Mvh

Thomas

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)