Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bogføring af momsudbetaling i Dinero - hvor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder med Dinero og skal nu til at bogføre en momsudbetaling fra skat til min bank (altså moms retur).

Jeg er først lige startet med at bruge Dinero, så jeg har ikke tidligere afregnet moms via Dinero - blot tastet bilag ind osv. 

Men på hvilken konto skal man bogføre en momsudbetaling (modkonto er selvf. 'bank')? 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

butiksejerkbh:

Hej,

Jeg sidder med Dinero og skal nu til at bogføre en momsudbetaling fra skat til min bank (altså moms retur).

Jeg er først lige startet med at bruge Dinero, så jeg har ikke tidligere afregnet moms via Dinero - blot tastet bilag ind osv. 

Men på hvilken konto skal man bogføre en momsudbetaling (modkonto er selvf. 'bank')? 

Hej Butiksejer.

Er alle posteringerne fra den udbetalte momsperiode bogført i Dinero ?

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

ja alle posteringerne er lagt ind i Dinero.. og når jeg ser under moms for det pågældende kvartal , stemmer mine tal i Dinero næsten overens med det jeg tidligere har rapporteret til SKAT - ifølge Dinero har jeg 'snydt' mig selv for en plov da jeg indrapporterede moms ;)

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

butiksejerkbh:

Hej Rasmus,

ja alle posteringerne er lagt ind i Dinero.. og når jeg ser under moms for det pågældende kvartal , stemmer mine tal i Dinero næsten overens med det jeg tidligere har rapporteret til SKAT - ifølge Dinero har jeg 'snydt' mig selv for en plov da jeg indrapporterede moms ;)

Så har du jo næsten talt rigtigt selv :)

God fornøjelse med det.

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må have en post i din balance, hvor du har tilgodehavende moms. Poster her.

Ellers tænker jeg det er der ikke andet at end at føre det over driften ?

Loldeniz

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

endeligt ikke over driften med noget som helst moms - så skal man jo betale skat af det Big Smile - Jeg mener i dinero der er en knap der hedder afregning og så finder programmet selv konto til det men ellers vil beløbet normalt stå på en momsafregningskonto . og alt i STATUS

VH John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)