Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopudvikler - hvem, hvad og hvordan?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I løbet af de kommende måneder vil jeg åbne en webshop og i den forbindelse er jeg på udkik efter et spændende hjemmesidedesign, som er let at arbejde med.

Jeg har brugt uanede mængder af tid på at surfe på nettet for at finde den helt rigtige løsning til min webshop. Jeg er bl.a. faldet over kampagnen på dandomain.dk, løfterne på Dwarf.dk og den måske billigere løsning selv atoprette webshoppen via SmartWeb. Derudover har jeg været forbi et utal af andre
udbydere.

Jeg har selv gjort lidt i oprettelse af en hjemmeside via one.com og wordpress, så jeg er ikke helt "grøn", men absolut heller ikke prof. Jeg har dog ikke mod igen at oprette en hjemmeside fra bunden, dette også fordi hjemmesiden skal kunne mere end bare at oplyse.

Hjemmesiden skal,  udover at være en webshop, kunne fungere som salgs- og arbejdsredskab for konsulenter, dvs. at siden skal have et log-in specielt for konsulenter. På konsulentsiden skal der være bestillingsliste inkl. mulighed varelagersalg, rabatordning, mulighed for at sælger kan se hvilke ordre der er lagt og provisionsopgørelse. 

Nu til det helt store iværksætter (penge) spørgsmål? (Jeg har en rimelig portion penge, men vil gerne bruge de fleste af dem på varelager) Hvis jeg vælger selv at oprette en hjemmeside f.eks. via SmartWeb er det så muligt at få en webudvikler til at videreudvikle på hjemmesiden? 

Er der mon nogen der kan hjælpe mig med et svar på alt det? 

Hilsen Nor

 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Tak, det ser spændende ud. Arbejder du hos justworks eller har du erfaring med opgaver udført hos dem?

Hilsen Nor

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at følge med på denne tråd, da jeg også søger en webshopudvikler.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Watch:

Jeg tillader mig lige at følge med på denne tråd, da jeg også søger en webshopudvikler.

Brug gerne Amino Freelancer. Så kommer du direkte ud til dem.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder som praktikant hos dem, og kan garantere for at det er 100% i orden. Kunder får ofte meget mere end de har krav på, og supporten er hurtig både på tlf og mail.

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kikker på det. Vh Nor

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i orden, du kan evt. skrive en mail til it@justworks.dk og beskrive hvad det er du ønsker, så skal de nok få strikket et tilbud sammen til dig :)

Mvh

Mathias

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gøre. Vh Nor

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)