Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakistan -> Interessante produkter til online salg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 24-årig herboende Pakistaner, som netop har lært at lave statiske hjemmesider og har læst en masse om markedsføring.

Nu er jeg klar til kaste mig ud i at lave/få lavet en online butik, idet det lyde spændende og noget jeg længe har drømt om.

Jeg er i færd med undersøge hvad jeg kan sælge online og tænkte på, at udnytte det at jeg er fra Sialkot, som er en by i Pakistan hvor der blevet lavet sports artikler, fodbold, boksing produkter ,sakse, tasker. læder jakker,sko mv. Jeg er på ferie der hvert 2-3 år

Jeg er bare lidt tvivl om hvilket et produkt, jeg kan sælge online. De fleste produkter de producerer bliver solgt i fysisk butikker.
 

Jeg ønsker fokuser på et produkt eller et produktområde , som kan sælges online

Har i en idee om, hvilket produkt jeg må undersøge lidt nærmere ? 

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som har erfaringer med Pakistan ?

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tænkte selv på fitness handsker, men er usikker på om der marked til dem
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv 23 år med Pakistanske rødder og sidder faktisk her til aften og undersøger præcis det samme som dig :) 

Du må gerne smide mig en PB, så kan vi lave snakke sammen. 

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag fat i fodbolde-håndbolde - En niche der er massere plads til at angribe seriøst og som der er stor fortjeneste. Er i øvrigt SEO mæssigt for online markedsføring en meget overkommelig opgave. Glem sakse og frisørprodukter, det er meget individuelt.

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan undersøger jeg om foldbolde, håndbolde kan sælges online ?

Seo ved jeg ikke nemt. Har prøvet se at folk surfer efter fodbold i google, men der tror jeg de er mere ud efter folbold mål kampe end købe en fodbold

De kan jo købes i mange fysisk butikker til ok pris
Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pakistan:
Hvordan undersøger jeg om foldbolde, håndbolde kan sælges online ?

Seo ved jeg ikke nemt. Har prøvet se at folk surfer efter fodbold i google, men der tror jeg de er mere ud efter folbold mål kampe end købe en fodbold

De kan jo købes i mange fysisk butikker til ok pris

Alt kan sælges online.

Fodbold og håndbolde er oplagte emner - samt tilbehør til disse.

Og jeg ved at der klart er plads til konkurrence på kvalitetsbolde fra Pakistan. 

Du skal først og fremmest finde et godt navn til en bold, og derefter skal du finde den bedste producent af hhv fod- og håndbolde.

Du skal være klar til at investere mindst 200.000 samt op mod 2000 timers arbejde før du kan mærke en succes, med mindre det naturligvis lige pludselig eksploderer.

Og SEO mæssigt ligge fod-og håndbolde lige til højrebenet, der kan laves så meget i forbindelse med sociale medier og videoer og mange andre ting at det kun er fantasien der sætter grænser....

Jeg har i mindst 11 år anfægtet at der ikke er nogle smarte pakistanere der tager udfordringen op,,,, Men nogle af dine landsmænd sover - det kan DU ændre på. Og forbered så salg i Skandinavien ved opstart - tænk STORT!

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)