Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, Amino har været lidt forsømt, men nu gir vi den gas

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Virksomhedsbørs !! Trænger virkelig til et løft.. syntes det er helt umuligt at sætte sin virksomhed til salg, eller man får intet ud af det, fordi man udover plus skal købe dyre tilpakker som gul, sølv eller bronce? syntes det virker som bondefangeri.. intet info før man står i suppen og har købt plus.. så skal man også købe mere, at det har også betydning at alm aminoer ikke kan se din annonce Hmmmm hvorfor var det så lige jeg gad bruge tid på at sætte et par virksomhedder tilsalg..

Ud over det, syntes jeg Virksomhedsbørsen er håbløs at bruge, helt på samme måde som jobnet.dk

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være rigtig dejligt hvis i fik fixet den bug der er på den mobile udgave så hvis man er langt fremme i listen af tråde og derefter inde og læse en tråd og trykker på tilbage er man på første side igen af listen

Mvh.

Jesper

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgning i Forum !!!


det at søge efter indlæg i forum er håbløst, i hvert fal hvis man forventer at få nyeste indlæg øverst?

Der er ingen mulighed for at vælge "nyeste indlæg" eller "nyeste svar" det hele virker lidt tilfældigt i hvilken rækkefølge det kommer ???

Martin T. den havde aldrig gået på Jubii :-) :-) så hvorfor her :-) 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis det stod til mig:

1) Profilsiderne har et kæmpe potentiale. Googler man på mit navn så kommer min amino profileside (/ulrikmoe) op som første hit og det er jo fint, men øv hvor er det irriterende at profilsiden ikke er mere blæret / sexet. Mindre "hvad er din yndlingsret" og mere fokus på CV / uddannelse / virksomheder / investeringer. Hvad med at kigge lidt til Crunchbase?

2) Få fat i en dygtig webdesigner.

3) Færre reklamer. 

4) Performance. Performance. Performance.

5) Fokus på kerneforretningen (debat).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Mindre "hvad er din yndlingsret" og mere fokus på CV / uddannelse / virksomheder / investeringer
YesSkype-BigSmile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hastigheden..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, hold da op, hvor er jeg glad for at denne debat blev startet.

Vi har fået så mange gode ideer og forslag som vi kan arbejde videre med og i skal alle sammen have tak for at give jer tid til at give os jeres mening.

Ikke dermed sagt i skal stoppe nu, bliv endelig ved, det er enormt inspirerende at læse alle jeres bidrag Big Smile

Jeg ville bare lige takke for engagementet Smile

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jakie:

Så hvad er oplagt at lave på Amino? Det vil simpelthen være mest oplagt at lave et område med vidensdeling som ikke er et forum, men derimod et vidensbibliotek. Det vil give mere overblik over viden og vil kunne tilbyde noget andet end debatten.  Det vil altså sige artikler om et givet emne.

Amino har allerede noget lign. et vidensbibliotek i form af en Wiki. Den findes her: Amino Wiki. Der linkes desuden til relevante ekspertblogs, artikler, samt debattråde på Amino. Så det er muligt at den kunne udbygges, eller/og gøres smartere.

Mvh.

Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne det tænkes i ville lave en liste med de ideer i vil arbejde videre med? Bare så man kan se at ens ideer bliver til noget:)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg ved ikke om det er relevant men jeg prøver alligevel

Er det muligt at få lavet samme e-mail funktion under Blogs dvs. at man får tilsendt mail med kommentar

På nuværende tidspunkt skal man ind og kommentere for at også få tilsendt andres kommentar

Jeg følger med i mange blogs og finder dem meget spændende men vil gerne have mulighed for at få tilsendt folks kommentar uden at jeg selv deltager med kommentar

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)