Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, Amino har været lidt forsømt, men nu gir vi den gas

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når man skal læse de nye indlæg der er kommet i de debatter man deltager i, syntes jeg det er lidt besværligt.

Den lille menu der er fremme som hedder - "Indlæg du ikke har læst" - "Topliste" - "Debatter du deltager i", forsvinder når man vil læse de debatter man deltager i. Dvs at jeg efter at have læst en debat, skal man første trykke på "Debat" derefter "Debatter du deltager i" og så den næsten debat. Og det skal gøres forfra hvergang man vil læse ens debatter.

Hvis den menu forblev fremme, ville det være en del nemmere.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Ryding Olsson:

Jeg er helt enig i at systemet skal ændres

Men vi skal lige overveje det grundigt, tror jeg. Det er rigtigt at stjerne systemet giver diskussioner og det er vi opmærksomme på. På den anden side er "like/dislike" systemet også efterhånden så normalt at folk bruger det per automatik og uden at bruge hovedet. Ikke dermed sagt at det vil fungere dårligere end stjernerne, men vi skal lige greje hvordan vi laver den mest optimale evaluerings løsning Smile 

Overvej at gør noget lign. www.eksperten.dk/ - Der giver trådstarter point til dem i tråden som har hjulpet med svaret. Der er op til 100 point at give. Jeg siger ikke at systemet skal kopieres 100%, men det kan måske være en vejledning.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

CoolSlips.dk - Marc:
Overvej at gør noget lign. www.eksperten.dk/ - Der giver trådstarter point til dem i tråden som har hjulpet med svaret. Der er op til 100 point at give. Jeg siger ikke at systemet skal kopieres 100%, men det kan måske være en vejledning.

God ide, så slipper man også for at skulle bladrer igennem mere end 10 sider og læse alle indlæg for at lede efter det svar man egentligt søger.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man lave en eller anden form for FAQ, så man slipper for at se de samme spørgsmål oprettet gang på gang? Jeg tænker et eller andet system der kan identficerer de ti mest stillede spørgsmål (evt, med hjælp fra moderatorne), og hvor de bedste svar samtidigt udvælges, så nye brugere får svar på deres spørgsmål, i stedet for straks at oprette en ny tråd.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget jeg godt kunne tænke mig, er man kunne få et signatur i bunden på de pm man sender. Så slipper man for hver gang at skrive hilsen mig eller hvad man skriver. En anden ting er, at man skal kunne se hvornår den pm man har sendt er blevet læst, lidt i samme stil med dinero faktura, hvor man kan se, hvornår modtageren har set den. Noget andet er, om i helt har droppet at bruge tid på amino tryk og amino virksomhedsbørs? De 2 ting kunne være super gode at bruge, hvis de fik mere opmærksomhed og blev forbedret en del.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden tænker jeg også på, om der skal fokus på Amino bestyrelsesbørs og om den ikke skal have et kæmpe løft?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dette indlæg fik mig til at tænke. Hvad er Amino egentligt generelt? Selvfølgelig er det helt generelt til iværksættere. Men iværksætterne søger enten viden, hjælp eller services som kapital, freelancer og så videre. 

Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er det debatten, der bliver brugt mest. Derfor må det være vidensdelingen, der er mest i centrum her på siden. (Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl i mine antagelser). 

Så hvad er oplagt at lave på Amino? Det vil simpelthen være mest oplagt at lave et område med vidensdeling som ikke er et forum, men derimod et vidensbibliotek. Det vil give mere overblik over viden og vil kunne tilbyde noget andet end debatten.  Det vil altså sige artikler om et givet emne. Nu er jeg på en del programmeringsforums som fx eksperten.dk og udvikleren.dk. Her har man både forummet, men man har også artikler skrevet af brugerne. På den måde kan man ret hurtigt som helt ny indenfor programmering lære at programmere scripts. 

Hvis man skulle overføre dette til Amino, så kunne det gøres på forskellige måder:

- Amino kun hyre professionelle til at skrive artiklerne. 

- Man kunne lade brugerne skrive artikler om et emne. (Derved kunne brugerne også profilere sig indenfor et emne - fx kunne en seo guru skrive artikler herinde og derved få reklame).

- Man kunne oprette et slags bibliotek, hvor brugerne med Amino Plus kunne låne bøger indenfor blandt andet iværksætteri, webshops, SEO, erhvervsøkonomi, opstart af virksomhed og så videre. 

- Man kunne lave også lave en blanding.

 Hvad skulle et vidensbibliotek indeholde? Alt efter hvordan det ville blive indrettet med enten artikler eller bøger, kunne det omfatte områder som erhvervsøkonomi, marketing, iværksætteri, finansiering og så videre!

Fra slagelse
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Gavekortrabat Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om idéen er kommet, men jeg syntes personligt det ville være lækkert med en Amino app. Det kunne gøre Amino meget mere overskueligt på mobil, og jeg blev faktisk overrasket da jeg fandt ud af dette ikke fandes. Jeg ved ikke om det var det i søgt i dette opslag, men det kunne være en projekt i fremtiden ;)
 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Noget jeg godt kunne tænke mig, er man kunne få et signatur i bunden på de pm man sender. Så slipper man for hver gang at skrive hilsen mig eller hvad man skriver. En anden ting er, at man skal kunne se hvornår den pm man har sendt er blevet læst, lidt i samme stil med dinero faktura, hvor man kan se, hvornår modtageren har set den. Noget andet er, om i helt har droppet at bruge tid på amino tryk og amino virksomhedsbørs? De 2 ting kunne være super gode at bruge, hvis de fik mere opmærksomhed og blev forbedret en del.

God idé med signatur og besked når en besked er læst Smile

Amino Tryk ligger stille ja, men Virksomhedsbørsen er noget af det vi er gået igang med at kigge på. Har du nogle konkrete forslag til forbedringer på virksomhedsbørsen? 

Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er det rigtige valg at lave lidt mere fokuseret arbejde med Amino.dk - i mine øjne er det den vigtigste side, I overhovedet har :-)

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)