Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg leder efter et godt ejendomsmægler software- med nemt CRM system

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har www.casamona.com som er i Joomla og dezrez som database. Jeg vil gerne have et mere simpelt system, og gerne designet i DK. Er der et dansk ejesdomsmægler software, man kan leje sig ind på, så som Dezrez.com ( fra UK) .

Vi har ikke 100.000 kr til en ny site, så det skal helt være et som allerede er udviklet. 

Tine

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

De 2 mest brugte ejendoms systemer i dk hedder domidont og C&B - du kan evt. høre plass data hvad de skal have for at sætte noget op til jer.

Begge systemer bruges af de store ejendomsmægler kæder i dk.

Jeg kan tilbyde lidt sparring i domidont såfremt.

Domidont kan samarbejde med outlook platformen.

- jeg arbejdet med det system i 4 år. 

Vh.

Rasmus K. Vestergaard. 

Fra KBH
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så betaler man noget hver md for at være der? Vi er jo i Spanien, så måske er det ikke det samme vi skal have? Hvad gør man så?

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man betaler et eller andet for at være på, ligesom stort set alt andet software, kender dog ikke lige priserne på det. 

Forstår ikke lige helt det sidste af dit seneste indlæg

Fra KBH
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

okay det fungere som Dezrez i UK. Men det kan alt for meget til os. Vi har ikke BBR meddelser etc her i Spanien, 

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Ja der må jeg nok være svar skyldig - kender intet til det spanske ejendomsmarked. 

Tror ikke du kan finde noget proff system til det i DK, som ikke tager alt det man kender fra det danske boligmarked med, pga. af reglerne for, at udbyde ejendomme i dk. De danske systemer er jo tilpasset den danske lovgivning. 

Som ligesom alt andet er der jo nok mange flere regler i DK end i andre lande.

Det bedste bud jeg kan komme på er at snakke med en programmør eller udvikler, som kan lave et lille system der kan håndtere det I gerne vil. 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

prøv at beskrive hvad det ønskede system skal kunne

Fra KBH
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for et system hvor alle mine 600 lejligheder kan være og mine kunder kan søge efter område, pris og nogle andre kriterier

Meget simpelt, og super hurtigt at putte lejligheder ind.

Så skal jeg kunne have et system så man kan emaile lejligheder ud til de kunder som gerne vil modtage nye.. og systemet skal kunne sætte en lejlighed "on hold" imens den er lejet ud, og gerne automatisk komme på igen herefter

Sidst- gerne et meget simpel CRM system så vi kan se hvilke kunder der har set hvilke lejlighed. Men vores sælgere har ikke tid til at bruge 100 år på dette- Så min 10 min at sætte en ny kunde ind. 

Og XML feed til alle de portaler vi benytter 

Mere eller mindre det. min site er lige nu www.casamona.com 

Tine

Fra KBH
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

og gerne et system så kunderne kan komme med kommentar til de lejlgiehder vi har hvis de har set dem

Lige nu har vi Dezrez i UK, men det kan for meget, og vi bruger kun 10% af det, og det kan ikek det vi vil kunne og det tager sælgerne for lang tid at få lejlighederne ind- 

Og så en sidste ting- Jeg har mange sælgere fra mange områder, så jeg skal kunne sætte systemet så ikke alle kan se alt- og ikke lle kan se alle informationer:) 

Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)