Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Handel med slik - Hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!
Jeg har siddet og fiflet lidt med ideen om at lave en webshop med fokus på noget til den søde tand!
Jeg har dog lidt problemer, eftersom jeg ikke rigtigt kan finde den viden jeg nu søger

Vil gerne vide lidt omkring told og afgifter for slik mm. 
Her tænker jeg på, om det overhovedet kan betale sig at få det tilsendt og så videresent, og om man overhovedet kan lave aftaler med de forskellige firmaer.
Så hvis nogle af jer derude er inde i slik branchen eller noget lign må i meget gerne hjælpe mig :)

Er skam godt klar over at dette ikke er meget konkret, men kom evt. med feedback! Vi skal jo starte et sted allesammen
 

 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie

Det nemmeste er nok at starte med at købe fra en Dansk forhandler. Her sørger forhandleren typisk for at betale alle afgifter, så du kan koncentrere dig om salget. Når det hele så er oppe og køre, kan du stille og roligt gå over til import, ded dertil hørende højere avance, og større besvær.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker meget for svaret, men de danske forhandlere er vel betydelige dyrere en de tyske?
Og er udvalget det samme og lign?
 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kommer nok meget an på, hvad det er du vil med din shop. Hvis prisen er det eneste argument, kan du nok finde det billigere andre steder. Men når man kigger i diverse supermarkeder og ser bland selv slik til 6,75 / 100g skal der godt nok sendes mange pakker afsted hver dag, for at få en forretning ud af det. Jeg ville nok hellere kigge i retning af vild luxus, super kvalitet og en smag der passer os her hjemme. Prøv at sammenligne lidt med kager: Når man nu kan få billig bake-off alle steder, hvorfor kan andre butikker så leve godt af at sælge meget dyre kager ? Kvalitet !!


Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Viggo er helt klart inde på noget rigtigt her - find en niche f.eks indenfor luksus chokolade, udenlandske special varer eller lignende.

Vedr. afgifter, regler, priser mv. , er du velkommen til at sende mig en pm eller mail på jesper@sliknet.dk - så skal du få en grundig gennemgang. :)

 

 

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie

Du kan eventuelt tage kontakt til Sügro A/S. De levere stort set alt inden for det område så de kan hjælpe dig med helt konkrete svar. Du kan samtidig se deres produkter og priser på deres hjemmeside www.sugro.dk. 

Michael

Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker meget på de tyske brands her!
Flere af de brands kan ikke købes i Danmark, og jeg tror der er en markedsniche her, for har søgt mange andre steder, men de har mest "dansk" slik og andet til tanden.

Men vil helt sikkert tænke på den ide med at finde noget specielt som vi dansker elsker men ikke kan få fat i, medmindre det bliver dyrt!

 

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Verdant Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker hollandsk lakrids etc så jeg kunde.. =)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)