Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan bruge en ejendomsmægler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem de sidste 6 år arbejdet som ejendomsmægler i sydvestjylland, men søger nu nye udfordringer.

Mæglerjobbet er blevet ren rutine og jeg søger derfor nye udfordringer i et andet job hvor jeg kan bruge mine nuværende kompetencer, men også lærer nye.

området må gerne være mellem Esbjerg og Kolding, dog ikke begrænset hertil.

jeg ser frem til at hører fra i der måtte kunne bruge en som jeg.

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom lige til at tænke på om jeg bryder reglerne ved at tilbyde mig til i ihærdige iværksættere?

leger selv med tanken om ny virksomhed og skal bruge samarbejdspartnere i den forbindelse, men indtil det ligger fast og det er mod øst eller vest så tilbyder jeg min kunnen til allerede eksisterende virksomheder der kunne bruge en mæglers erfaring med boligmarkedet.

ingen der kan bruge det?

Fra Sjælland
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvad er det for en virksomhed du vil starte, og hvilke samarbejdspartnere søger du ?

 

Tilmeldt 15. May 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Living Dream Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg er indretningsdesigner, så hvis du tænker på mæglervirksomhed og du har brug for en dygtig indretningsdesigner/konsulent indover så kontakt mig gerne på contact@livingdream.dk søger også selv samarbejdspartnere lige nu.

Fra esbjerg v
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Olivenshoppen Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - kontakt Michael Neumann på 30 99 3599 - nyt koncept, hvor du kan arbejde som selvstændig

Fra esbjerg v
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Olivenshoppen Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - prøv evt. at kontakte Michael Neumann på tlf. 30 99 35 99. søger freelancer til bl.a. indretning/photo shop. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)