Jeg har et stykke tid beskæftiget mig med reparation af smartphones og spilkonsoller (primært iPhone og PS3) og har startet en webshop op til onlinesalg af reservedele og reparationer. Det går imidlertid ikke helt som jeg havde håbet - siden har ikke skaffet ret mange nye kunder og faktisk har jeg kun haft en enkelt kunde, der benyttede webshoppen til køb af reservedele frem for at kontakte mig via min kontaktformular og placere ordren dén vej.
Jeg ville derfor elske at høre jeres mening om, hvad problemet er - hvorfor de besøgende ikke konverterer til kunder på siden. Alt slags feedback er meget velkommen.
Ved det måske kan være lidt svært at finde på billeder dertil, men uden billeder på dine "produkter", så virker siden for mig lettere tam og ikke så inspirerende at se på. Det tror jeg eksempelvis vil kunne tiltale flere kunder til at blive på siden og måske også konvertere salg.
Tak for ros af logo - det er hjemmelavet, men det tog også noget tid at få lavet som jeg gerne ville have det :)
Mht diagnosticering skriver jeg på selve produktsiderne skriver jeg symptomer på fejl, der har med defekter på den pågældende reservedel at gøre - men du har helt sikkert ret i at det kan gøre endnu nemmere.
Måske ved at have et menupunkt til diagnosticering hvor man kan vælge forskellige typiske symptomer og klikke sig videre til mere specifikke symptomer til man ender med en diagnose - præcis som du siger "hvis du oplever xxx..."
Mange tak for rådet! Det er helt sikkert noget jeg vil arbejde videre med.
Jada. Metatags er vist mest til kategorisering... - Og "spammere" som forsøger at gøre sig mere interessante end de er : )
Google's mission er jo (foruden verdensherredømmet) at give brugerne det de leder efter - og sådan en række spørgsmål og svar er jo det rene guf!
PS: Når nu jeg "har dig" : ) - Kan du skifte batteri i en iPod 4ano (4. generation) ? Jeg har fundet en "opskrift" Very Difficult - men dén tør jeg sgu ikke prøve!