Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetencekanalen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Partybutikken ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kan se en masse gode anbefalinger skrevet i 2010 om Kompetencekanalen, men er der nogen der har et bud på om det stadig er en god samarbejdspartner her i 2014?

Vores lille webshop www.partybutikken.dk sælger festartikler til lave priser, så der skal virkelig nogle ordre igennem for at det kan betale sig.

Jeg mener jo at et proff SEO firma skal kunne hive sin egen løn hjem, og så sørger for at vores indtægter også stiger.

Ville du anbefale Kompetencekanalen?

Lars K

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har haft besøg af kompetencekanalen så her er min erfaring:

En ihærdig sælger som vil sælge dig en aftale her og nu! Lidt for ihærdig hvis du spørger mig.
Ordet "splogs" vidste Sælger ikke hvad var (der blev ihvertfald hurtigt snakket om noget andet). Fair nok han er jo sælger, men så skulle der måske have været en SEO teknikker ude og fortælle omkring deres maskineri bagtil.

Der hvor jeg tænkte NEJ NEJ NEJ, var da jeg fik en liste over referencer på mail. Her stod en af mine største konkurrenter over kunder som de lavede SEO for. Jeg tænker allerede her, at de ville have en adgang til himlen hvis de kunne sige til konkurrenten - Hey giv os 10.000,- kr og vi skal sørge for at i får meget bedre placering. 

Hvor vidt deres Seo virker eller ej skal jeg ikke kunne sige.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)