Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan denne fragtpris passe??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Det er første gang jeg importerer varer fra udlandet, så jeg kender ikke helt til fragtpriserne. 

Jeg har fået produceret 150 kasketter i Kina, og de skal nu sendes til Danmark  (kender ikke helt vægten og volumen på forsendingen..men størrelsen er muligvis omkring en større flyttekasse) 

Prisen for fragten til døren er 225 dollars...altså ca. 1200 kr. (fabrikken bruger DHL)

Kan dette passe? Jeg synes at det lyder voldsomt dyrt?
Håber i kan komme med nogle erfaringer...for fornemmer lidt at jeg bliver taget lidt i røven med den pris..

Mvh.

Anders 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Pakkeprisen bliver beregnet ud fra vægt og volumen af dit gods. Da dit godt sikker har en stor volumen i forhold til vægten bliver pakken forholdsvis dyr. For at vurdere om det er dyrt eller ej bliver du nødt til at skaffe både vægt og mål på pakken. 

Mvh

Ravn

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

På stående fod mener jeg, at det er alt for dyrt....

Det bør ikke fylde ret meget. Hverken i Vol eller vægt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark | Parfume-S:
På stående fod mener jeg, at det er alt for dyrt....

Det kan man jo ikke rigtigt bruge til noget, men bliver simpelthen nødt til at have vægt og mål så man kan få en alternativt pris.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Mark | Parfume-S:
På stående fod mener jeg, at det er alt for dyrt....

Det kan man jo ikke rigtigt bruge til noget, men bliver simpelthen nødt til at have vægt og mål så man kan få en alternativt pris.

Det er jeg udemærket godt klar over ;-) Men nu stod der at det ville svare til en flyttekasse og kan nok regne ud hvor meget 150 kasketter evt ville fylde og veje. Får selv parfumer tilsendt, som både fylder en del og også vejer noget mere og jeg betaler ikke i den klasse.

Mvh Mark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)