Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du gåpåmod, tid, kapital og lyst?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WeShape Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg søger en partner til min webshop/butik "Sezon" hvor vores slogan er "Accessories til hele året"

Vi vil have de vare som egner sig til den årstid vi er i, f.eks. vil vi have et bredt udvalg af solbriller og ure herop til og under sommeren.

Hjemmesiden er ved at være på plads, samt vores TV/online reklame.

Jeg søger en partner der er moden, er til at komme i kontakt med og har et kapital på 10k+ altså skal du tro på projektet. Jeg ejer firmaet WeShape hvor vi levere hjemmesideløsninger og grafisk materiale, så dette ikke vil være en udgift, hverken nu eller i fremtiden. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal partneren bidrage med? Hvis det kun er kapital - og kun 10K - er det måske bedre at tale med banken?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WeShape Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe. Jeg havde nu tænkt mig at svare på diverse spørgsmål igennem private beskeder, men kan dog godt se at det ville være relevant at have med i opslaget.

Min partner skal primært stå for regnskab samt import, dog vil jeg også være indenover import :-)

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Jeg kan ikke sende dig en privat besked, men er frisk på at høre noget mere, så skriv gerne til mig, så kan vi tage en snak.

mvh

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)