Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg stopper som iværksætter - jeg har ramt JACKPOT!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Her til morgen fik jeg en fantastisk personlig besked på Linkedin - mit ukendte familiemedlem Michael Grønnemark har efterladt 14,5 millioner dollars (se nedenunder) - og jeg kan få halvdelen af dem... Hvis jeg bare lige....

Normalt skriver jeg til folk der anmoder mig på Linkedin, hvis jeg ikke kender dem. Her var vist lige en smutter...... Det havde ellers været dejligt med 7,25 millioner dollars Big SmileCake

Jeg må vist hellere beholde mit job som iværksætter alligevel Yes

Overvej hvem du connecter med på Linkedin...

De bedste hilsner

Thomas

---

Attn: Grønnemark,

I am attorney to Late Ing. Michael Grønnemark, a national of your country and a former Director (SOBEGI BENIN) an Oil & Petroleum distribution company base in Benin Republic West Africa, Here in after shall be referred to as my client.

On 9th October 2010, my client died at Saint Thomas Hospital Cotonou as a result of the Benin Flooding which killed 43 people and 360,000. were seriously affected. The same disaster took away the life of his only son and wife on 28th October 2010,
Read more details about the Benin Flood on this web:http://www.voanews.com/english/news/africa/Flooding-in-Benin-kills-43-and-leaves-100000-homeless-105278753.html

After several enquiries to your embassy to locate any of my clients extended relatives proved unsuccessful. I track his last name over the Internet, hence I contacted you to assist in repatriating the money and property left behind by my client before they get confiscated or declared unserviceable by the bank here. These huge deposits were lodged particularly, with the "BANK BENIN (BCB)" An affiliate of Bank of Africa where the Deceased had an account valued at about $14.5 million dollars.

The Bank has issued me a notice to provide the next of kin or have the account confiscated. Since I have been unsuccessful in locating the relatives, I seek your consent to present you as the next of kin of the deceased since you have the same last name so that the proceeds of this account valued at $14.5 million dollars can be paid to you and then you and me can share the money 50% to me and 50% to you. All necessary legal documents to back up this claim are available. Your honest cooperation to enable us achieve this project is required.

I guarantee that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law. I will need the following information from you to and do not reply via linkedin, reply only on my personal email:(andreadvocatluis@yandex.com) for confidential reasons, so that I will send more details to you.

Your Full Name:__________
Address: _______________
Your Age:______________
Occupation and Position:______________
Your Telephone, and Mobile for Communication Purpose:_____________

I await your urgent reply then I will give you more details.

Best Regards,
Advocat Luis ANDRE AND David Agoni

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er du heldig.

Kan jeg overtale dig til låne mig et par millioner, så jeg kan begynde sælge sutter med navne på  eller træningshandsker :)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg føler mig også utroligt velsignet...

Hvis du sender mig dine bankoplysninger, og pasnummer, så overfører jeg et par millioner i løbet af kort tid Cool

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:
Jeg må vist hellere beholde mit job som iværksætter alligevel Yes

Hej Thomas. Jamen, hjertelig tillykke med det, da Cool

Men sådan en gevinst, skal da vel ikke afholde dig fra at være iværksætter? Tværtimod! Det er iværksættere som dig, vi har brug for!!!

Tænk på, hvor mange arbejdspladser, du nu vil kunne skabe...!

Wink

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fuldstændig ret Birte - det kunne skabe en masse arbejdspladser...

Jeg tror, at jeg vil lave et "Center for indkasttræning" et sted i verden.... London ville være perfekt Yes

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birte Andersen:

Thomas Grønnemark:
Jeg må vist hellere beholde mit job som iværksætter alligevel Yes

Hej Thomas. Jamen, hjertelig tillykke med det, da Cool

Men sådan en gevinst, skal da vel ikke afholde dig fra at være iværksætter? Tværtimod! Det er iværksættere som dig, vi har brug for!!!

Tænk på, hvor mange arbejdspladser, du nu vil kunne skabe...!

Wink

Før han kan skæbe de arbejdspladser har han sikkert også brug for dine bankoplysninger og passnummer :)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Pungen:
Før han kan skæbe de arbejdspladser har han sikkert også brug for dine bankoplysninger og passnummer :)

Det ville gøre det noget lettere for mig Wink

Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en rar gave at få! Sikke mange projekter du kan få gang i ;)

Man kan nu have meget sjov med at skrive frem og tilbage - jeg kender én der skrev med én i flere uger bare for at se hvor langt han kunne trække den ud! Det var ret morsomt.

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:
Your Full Name:__________
Address: _______________
Your Age:______________
Occupation and Position:______________
Your Telephone, and Mobile for Communication Purpose:_____________

I await your urgent reply then I will give you more details.

Ha ha.. at de så gerne lige vil vide hvem du er og hvad du hedder er en mindre detalije :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg syns at du skulle "lege" med og give ham falske oplysninger, driv ham til vanvid så vandet driver:-)

Jeg husker en anden Amino bruger der havde fået noget  lignende og han drev gæk med ham i et stykke tid.

Uanset hvad du gør så held og lykke med de nye millioner:-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)