Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bruger I LinkedIn til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis netværk skal give mening, skal det jo bruges. Jeg har gennem nogen tid skabt kontakter til indflydelsesrige folk i min branche og har da benyttet det til direkte henvendelser i et par tilfælde, men hvordan får jeg størst muligt udbytte af, at disse folk har vist mig den tillid at acceptere en connect til mig?

Lad mig høre nogle eksempler på hvad I bruger jeres LinkedIn-netværk til.

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Interesse grupper (mest udenlandske).

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kurt

LinkedIn er super interessant i nogle brancher. Og hvis du har skabt forbindelse til nogle indflydelsesrige mennesker, så kan det virkelig blive fornøjeligt.

Der er mange måder, som man kan nyttiggøre sit LinkedIn netværk på. Du nævner selv direkte kontakt, og derudover er det også muligt, at blive ”introduceret” for nye spændende kontakter gennem ens netværk. Det skal heller ikke undervurderes, at få en masse anbefalinger og kvalifikationer. Det er der mange, som kigger på i dag.

Tom nævner grupper. Og her er der virkelig meget at hente. Der findes utallige store og aktive grupper om forskellige emner. Disse grupper kan hjælpe til at møde ny mennesker, lære nye ting, stille spørgsmål og måske endda sælge lidt igennem.

De har også en Question and Answer sektion. Her kan du stille spørgsmål eller svare på spørgsmål indenfor dit område og blive set. Ligesom det nye PULSE kan bruges på mange måder og gør LinkedIn til en fabelagtig ”avis” i fremtiden.

Der findes også en masse tredje-parts-apps, man kan bruge med LinkedIn. Brug fx TripIt til at vise din forbindelser, hvor du rejser og befinder dig (du kan skifte mellem privat og offentligt).

Det blev et længere indlæg, og der er stadig hundredevis af andre muligheder med LinkedIn.

Good luck derude og ha' en god dag.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et fyldigt svar Jacob.

Jeg har ikke umiddelbart brug for at promovere mine personlige kvalifikationer, da jeg f.eks. ikke er til salg for any price, men vores globale nichebranche er bl.a. kendetegnet ved, at "alle kender alle".

Det er naturligvos mest min chef, der gennem 35 år i branchen, ved personlig kontakt, kender Gud og hver mand og alle kender ham, men jo flere hoveder i vort firma der skaber sig "et navn" i branchens bevidsthed, kan det vel kun gavne vort image jo flere gange "kredsen" støder på vort firmanavn.

Det er nok min første bevæggrund til at være aktivLinkedIn. Jeg har også luret på om jeg kan bruge det til markedsføring, men hertil er kredsen nok for fragmenteret. Jeg har endnu til gode at finde ud af, om jeg kan oprette lister/grupper, så jeg kan isolere potentielle modtagere af vore informationer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)