Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte til VPS... Måske?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer om jeg skal flytte over på en VPS.

Det jeg håber at opnå er at min side bliver lidt hurtigere.

Jeg kører for nuværende på UnoEuro, og er egentlig godt nok tilfreds... - Jeg overvejer bare om jeg kan få lidt mere ved en VPS?

Hvad er jeres erfaringer?

P.S.: Helst ikke tilbud her, jeg vil egentlig bare gerne finde ud af, om det overhovedet giver mening? - Det bliver jo dog en del dyrere! 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du foretaget målinger på din hjemmeside?

Med masser af ressourcer til rådighed, og den rette opsætning af hjemmesiden, kan der opnåes rigtig gode svartider.

Men hvordan ser det ud lige pt? - det er jo ikke sikkert at der er meget at hente

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

http://yslow.org/ 

et plugin der kan måle hastigheder på din hjemmeside, og med forslag til hvad der kan gøres for at optimere den.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:
Har du foretaget målinger på din hjemmeside?

Ikke rigtig... Har prøvet mig lidt frem når jeg kommer til en fremmed computer, for at se om jeg synes den er hurtig nok... Og det synes jeg egentlig.

Jan Deleuran:
Men hvordan ser det ud lige pt? - det er jo ikke sikkert at der er meget at hente

Jeg synes egentlig det ser fornuftigt ud... - Så måske "If it works don't fix it"... Det er egentlig også bare en tanke... Og derfor jeg også søger råd og erfaringer. :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Springet fra shared host til VPS eller nogen anden form for dedikeret server er altid stort. En ny verden af muligheder åbner sig, men der følger også en kraftig prisstigning med.

De ting der gør at shared hosting bare fungerer kaldes for "managed hosting" i forhold til VPS, og det er en ikke ubetydelig del af den månedlige regning. Der er selvfølgelig altid nogen der mener at man kan gøre det selv, men det kræver at man er villig til at acceptere systemadministratorrollen med det ansvar der følger med.

Fordelen med en VPS er, at du kan konfigurere den fuldstændig som du vil. Man kan f.eks. lave avanceret caching med Varnish, cache database og filer i RAM. Der er masser af muligheder som ikke eksisterer på en shared host.

Springet er stort i forhold til pris og kompleksitet, men der er også mulighed for meget hurtige loadtider. Hvis du går efter den billigste VPS løsning er du efter min mening ikke klar til VPS.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Det jeg håber at opnå er at min side bliver lidt hurtigere.

Hvad har du kørende nu? Hvilket CMS/eCommerce system? Hvor mange besøgende har du? Hvad ønsker du af forbedringer eller?

Hvis det udelukkende er et spørgsmål om bedre svartider, synes jeg VPS er meningsløst for dig og jeg synes du skulle overveje en anden host.

Hvis det er fordi du på sigt gerne vil lidt mere og smartere ting, så er VPS ikke en skidt ting at gå i gang med (og det behøver ikke være dyrt, hvis du ikke er fastlåst på dansk hosting).

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vækker lige denne igen.

Jeg skal til at hoste flere sites, 3 for at være præcis. - Jeg vil gener have min IP alene. - Så der skal nok noget VPS til.

Jeg har hørt (læst) at der skulle være gode muligheder for at finde noget til gode priser i tyskland... Vist fordi trafikken er billigere der. - Nogen der kender nogle steder de vil anbefale?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hetzner er et godt bud. Dem har jeg kun gode erfaringer med.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)