Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Forum [Hjælp]

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Fra  Cataclysm-WoW.com Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Hvis det gav overskud, hvorfor kører det så stadig ikke? Lige nu kan jeg se der vil være voldsom konkurrence i det, men privat servers er noget jeg også selv har tænkt lidt på tidligere.

Fordi at jeg blev DDosed rimelig hardcore, af en normand, som egentligt bare var en troll, men han havde købt en meget stærk botnet der hittede omkring 30-60 GBPS og fik derfor en warning fra hosten omkring dette, og hvis det skette igen ville hosten blive fjernet. - Havde ikke ressourcerne (det er omkring en måned eller 2 siden) til at beskytte mig selv da det kostede rigtig mange penge (kunne måske godt have prøvet at gøre noget mere ved det, sætte mere ind på min konto og bruge på beskyttelse osv.) 


MEN jeg kunne mærke det pressede mig lidt i situationen, da jeg ikke havde særlig mange staff members (ikke nogle managers til at hjælpe) - havde nogle til serveren men ikke nogle som kunne håndtere tingene osv, uden mig. Og besluttede derfor det nok var bedst at vente lidt. 

Hvis jeg havde virkelig meget motivation - lyst til det, ikke nogle overvejelser om at lukke det & en manager til at hjælpe ville den nok stadig have været oppe. 

Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Fra  Cataclysm-WoW.com Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropper nok ideen og prøver at finde på noget andet, men tak :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)