Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første promo video, pls :-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har begået min første promo-video, og jeg vil RIGTIG gerne have jeres ris/ros på den. Den er i beta, så jeg kan nå at få jeres kommentarer med :-) Jeg er meget ærekær, så jeg vil ikke release noget, der ikke er i orden. Så giv den max på ris/ros.

https://vimeo.com/90970395

På forhånd mange tak!! 

Martin 

fra www.brandman.dk 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er een ting jeg ville ændre -  Det allerførste billede med dit firmanavn, syntes jeg hænger der lige et øjeblik for længe. Faktisk var jeg ved at hæve fingeren og trykke luk på museknappen, da videoen skiftede over til dit ansigt og jeg valgte i stedet for at blive hængende lidt endnu. Resten af filmen er ret flot syntes jeg, og du har en behagelig stemme der giver en mulig kunde en behagelig oplevelse af resten af filmen.

En ide kunne være at starte med dit ansigt - "Hej jeg hedder Martin, det er mig der ejer Brandman" - og så skifter den over til dit sorte billede med firmanavnet, og bliver hængende et par sekunder mens du taler.

Blot en ide :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke set video, men kun din hjemmeside.

Hvorfor er den på engelsk når du, firmaet er dansk?

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hurtige punkter
 

fra 1 minut og 23 sekunder inde til 1 minut og 44 sekunder:

Skrot den visuelle del hvor du sidder og surfer på behance, brug evt i stedet et verdenskort eller noget i den stil hvor du plotter ud hvilke lande du har kontakter i 

12 sekunder inde :

ordene "marketing kroner" bliver sagt lidt hurtigt og kommer til at lyde som "aktive kroner"... i hvertfald for mig, men jeg er også en halvdøv gammel musiker med tinnitus

1 minut og 53 sekunder :

lydvandmærke fjernes

Du har en behagelig fortæller stemme, thumbs up
 

DBH

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. 

Personligt syntes jeg at arrogance-delen hvor man får smækket en stor fuckfinger i smasken ikke er særlig tiltalende. Der ville jeg nok selv finde en andet billede. Det samme med når du "surfer" og fortæller om dine kontakter. Det er jeg heller ikke fan af og som Michael skriver så smid hellere et verdenskort op og vis de lande du har kontakter i.  

Alt andet syntes jeg ikke jeg kan sætte en finger på og som de andre i tråden skriver så har du en behagelig og afslappet stemme. 

Fra Kastrup
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Martin

Super fin video - og sejt at du hedder "brandman(d)" Det får mit smil frem, fordi du leger med ordene. Jeg er enig med de andre i at man jo skal se dig først :) Kunne du ikke tænke dig at tale live til kameraet, det virker meget levende og i øjenhøjde- og at vi kan stole på dig.

Rene stillbilleder får mig til at tænke på powerpoint. Så dig live ville jeg synes var bedre.

Og ham skråt-op-manden bliver jeg altså lidt skræmt af, og har lyst til at slukke. Er det ikke bedre at definere dig ud fra hvad du kan bedre end at de andre gør det dårligt?

Det er et vildt fedt tilbud du har- og ønsker dig alt mulig held og lykke.

Venligste hilsener

Dorthe

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk en ret god ide at starte med ansigtet. Det havde jeg ikke tænkt på, men du har helt ret - hvem faen gider at blive hængende pga et logo? :-) Godt set - for i princippet er firmanavnet totalt ligegyldigt før man har kvalificeret sig til at få lov til at få folks opmærksomhed! 

Som sagt, så er der første video, så jeg er bare super glad for feedback. Så tak for det :-)

Bh

Martin 

fra www.brandman.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fulkommen ret! Og du peger direkte ned i min dårlige samvittighed, for siden SKAL oversættes til dansk. Jeg har bare ikke fået det gjort endnu :-/ 

Tak for din feedback

Martin

fra www.brandman.dk

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en rigtig god stemme Yes

Hvis vi skal løfte barren lidt, skal videoen faktisk kunne forstås uden lyd. Dvs at billederne skal kunne stå alene, og at speaket så er ren bonus.

Value for money er ikke at du og kunden peger fingre af andre, uanset om det er langemand eller pegefinger. Her gælder kun thumbs up for dit produkt Big Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Hvor er du cool. Du peger direkte ned i det, som både min bror og min kæreste sagde var svagheden ved videoen. Og ja, det funger ikke. Og ja, et verdenskort kunne være bedre. Men hvad gør jeg med den del, hvor jeg fortæller at "jeg har brugt sindsygt lang tid på at researche" ...jeg kan simpelthen ikke komme på,hvad jeg skal gøre på billedesiden. Skal man fx se at jeg googler? Eller hur...jeg kan ikke komme på det.

"Aktive kroner" Tak, den tager jeg til mig. Jeg må prøve igen med speaken.

Lydvandmærke: Skarpt skarpt set (hørt) for der er jo meget lav volumen på musikken. Og naturligvis køber jeg musikken når jeg releaser, men jeg er imponeret over, at du har hørt det :-)

Takker mange gange

Martin

fra www.brandman.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)