Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ringe med hemmeligt nummer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit undre mig over, følgende.


Hvorfor ringer en Virksomhed, med hemmeligt nummer, men hvis man får deres hjemmeside, så har de oplyst et nummer som man kan kontakte dem på?

Hvad er meningen med hemmeligt nummert? 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skyldes med rimelig stor sikkerhed deres "omstillings anlæg" - så det er på ingen måde - nødvendigvis tilsigtet. Bliv nu ikke paranoid :-)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Det skyldes med rimelig stor sikkerhed deres "omstillings anlæg" - så det er på ingen måde - nødvendigvis tilsigtet. Bliv nu ikke paranoid :-)

Kan du prøve og forklare det mere firkantet, evt, komme med et par eksempler

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis et firma har bestilt et call-center til at ringe nye mødeaftaler ind, kan du være sikker på at nummeret er hemmeligt.

Et firma med omstilling, bør kunne vise hvilket nummer der ringes fra, da flere og flere blokerer opkald fra hemmeligt nummer.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

eller de ringer fra nogle der sidder ansat for at ringe fra privat - via mobil telefon,og ikke kan ha tilbageringning eller de sidder og taler hele tiden fra deres nummer, og så irriterer det jo kun den der prøver at ringe tilbage og den hele tiden er optaget - eller de ringer til specifikke personer hvor de skal vide lidt om den de ringer op inden de ringer. Der duer det ikke at folk ringer tilbage, og så skal modtager til at rode masser af lister igennem for at finde den info der skal bruges

Mange gode grunde faktisk, men ja - ikke altid rart for modtager

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar ;) ;)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
Det skyldes med rimelig stor sikkerhed deres "omstillings anlæg" - så det er på ingen måde - nødvendigvis tilsigtet. Bliv nu ikke paranoid :-)

Så bør den vel blot bare vise virksomhedens "hovednummer" det gør den med mange virksomheder, men nej. Man skal nok ikke være paranoid, men det virker dog underligt at nogle virksomheder viser hovednummer og andre skjult.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark | Parfume-S:
Så bør den vel blot bare vise virksomhedens "hovednummer" det gør den med mange virksomheder
duer jo ikke hvis den der ringer sidder med årsagen til at ringe. Så får kunden omstillingen i øret, og omstillingen aner ikke hvorfor eller hvem der ringede .- det vil irritere lige så meget tror jeg. 

Type eksempel call centre der ringer for mange -. gallup og al den slags, de kan ikke ha alle der ikke er hjemme (ofte langt over halvdelen) til at ringe tilbage¨

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så pest eller kolera...

Men der findes sikkert utallige af muligheder alt afhængig af udbyder. Nogle kan også godt vise andet en hovednummmer, når de ringer ud.

Men sjældent set fra mit vedkomne.
Men hvis der er en årsag, har man vel selv et direkte nummer til vedkomne, undtagen hvis det er en, der vil prakke en al mulig på ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de ringer fra f.eks Skype, men ik har sat eget nummer korrekt op, vil den vise ukendt/hemmeligt nummer...

Oftest er det en fejl, hvis et firma ringer fra deres egen tlf med hemmeligt nummer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)