Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med uforløst potentiale, med 40.000,- DKK i omsætning pr måned!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger min webshop, jeg ved ikke om det er det rigtige sted at annoncere det. 

Men jer driver til dagligt flere virksomheder og nu må jeg indse at jeg ikke har tid til alle mine webshops
Jeg har valgt at sætte min niche webshop til salg, som har været lukket i små 14 dage, den har et fint overskud på ca 30.000,- DKK hver måned.
Vi de største på marked og har mulighed for at udvide med flere produkter som er ligeså efterspurgte. 
Jeg vil ikke oplyse mere i et åben forum, så kontakt mig 
gerne pr mail hvis du synes det lyder interessant: gerne her på Amino så kan vi tage en videre dialog :-)
BEMÆRK:
Jeg er ikke interesseret i useriøse købere det vil sige hvis du feks har en ide om at du kan få den for 30.000-40.000,- DKK så ser jeg ingen grund til du kontakter mig :-) 
Der kan sagtens følge varerlager med samt leverandør.

Fra sæby
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas
vil de ikke smide mig en mail med yderligere information omkring din niche virksomhed.

du kan mail mig her: thiessen_invest@hotmail.com 

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig mange har spurt om jeg var markedsleder og det kan jeg pointere vi er :-)

Bare lige så jeg ikke behøver at skrive det til 50 yderlige!
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor har du lukket den ? vil du gerne miste alle dine SEO placeringer på Google ?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, med et overskud på ca. 30.000 hver måned er den jo til at leve af, så det er da ikke til at forstå, at I vil af med den :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej det er vi ikke interesseret i, vi håber den bliver solgt i de kommende dage.
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer da helt an på ens budget??

Derudover driver vi flere virsomheder og vil gerne fokusere mere på det vi brænder for
Fra Hansen
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes det lyder meget interessant, kan du sende mig en mail, med flere informationer? k-r-h@live.dk

mvh kasper.

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er også interesseret i at vide mere om din webshop, send mig en mail med yderligere Info og måske et link til webshopen.
lawa.g@live.dk

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail er afsendt til jer alle :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)