Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion og salg af T-Shirts.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit navn er Martin. Jeg er 15 år, og vil gerne starte en lille t-shirt butik på nettet. Jeg har styr på alt med design, hjemmeside-udvikling og hvordan prisen udregnes. Det er bare hvor det er billigst og hurtigst at få t-shirts fra? Jeg laver selv de designs som de t-shirts jeg vil sælge skal have. Det bedste lige nu ville nok være at få fx 50-100 t-shirts sendt hjem til mig, og selv sende dem videre til kunderne. Men ved ikke om nogen af jer har en bedre ide? :)

PS: Ved godt der er lavet andre indlæg med dette, men ville hellere selv lige give min ide og få svar direkte til mig, og ikke en anden! :D

Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen..? :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.
Det er en del der bruger Spreadshirt.dk til dette foremål og her behøver du jo ikke lagerføre disse T-shirts og det kan jo for mange være meget positivt.
Det skal dog siges at jeg ikke kender noget til deres kvalitet osv. Men de bliver som sagt brugt af flere, der sælger T-shirts på nettet.

Mvh. Peter

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Kender godt Spreadshirt.dk, men det er mere fordi jeg vil have noget jeg føler er mit eget på en måde :) Spreadshirt.dk er der ikke så meget sjovt i. Da man bare laver sit design og så ind på en grim(ifølge min mening) hjemmeside. Man er ikke meget selv med i det.

Men tak for dit svar Peter! :)

Mvh.
Martin.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skulle jeg nok kunne klare :) skriv til mig på info@tex-tryk.dk så skal jeg hjælpe dig alt jeg kan :) kan godt huske hvor svært det var den gang jeg var 15 og ingen ville hjælpe :) så du skyder bare en mail afsted så skal jeg gøre mit bedste. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

denzmetal@gmail.com så kan det være at jeg kan hjælpe dig...

har også lidt priser på min webshop hvis du kan bruge det til noget :-)

www.AllDeadInside.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)