Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

paii og mobilepay

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa.

nogle som har et bud på hvor hurtigt paii og eller mobilepay vil vinde ind hos

webshopkunder? (yngre som ældre) -og om man tør satse på det som eneste betalingsmulighed i mindre nystartet webshop?

er betalingskort stadig alfa omega mht praktik og ikke mindst troværdighed? sikkert ja lige nu, men i hvor lang tid?

god eftermiddag :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette.

Jeg ville aldrig satse helt og holdet på kun én betalingsmulighed... Du bør som minimum tage imod Dankort og de mest brugte kreditkort... Og så kan du altid supplere med andre betalingsmetoder som f.eks. PayPal/Skrill/Mobilepay/Paii/Bitcoins.

Hvis du begrænser dine kunder til kun at have én betalingsmulighed, risikerer du at kunderne vælger en anden webshop (med mindre at dine produkter er så unikke, at man ikke umiddelbart kan finde dem i en anden webshop).

Tror umiddelbart ikke at du skal tro Dankort eller kreditkort forsvinder lige med det samme. - Jeg tror at kort stadig er primær betalings metode de nærmeste 5-10 år... Men det er blot min personlige holdning, det kan sagtens vise sig at jeg tager fejl.

vh, Sami.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt så skulle Mobilepay ikke komme til erhvervskunder til brug i webshops før sidst på året. Det er kun til fysiske butikker, man kan få det pt.

Paii har jeg HØRT (dvs ikke helt sikker) skulle være møgdyrt så sørg for at undersøge det grundet, hvor meget det vil koste dig/dine kunder. 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sami Hådell:
Tror umiddelbart ikke at du skal tro Dankort eller kreditkort forsvinder lige med det samme. - Jeg tror at kort stadig er primær betalings metode de nærmeste 5-10 år... Men det er blot min personlige holdning, det kan sagtens vise sig at jeg tager fejl.

Dankortet forsvinder sikkert ikke foreløbigt, men lur mig om ikke de danske banker efter den amerikanske overtagelse af NETS vil finde ud af noget sammen mht et nyt kort, som man vil begynde at udbrede og som langsomt vil æde Dankortet? 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobilbetalinger vil vinde indpas hos danskerne, men om det lige bliver Paii eller Mobilepay som bliver løsningerne - det skal jeg ikke kunne sige. Problemet med mobilbetalinger i dag er, at der findes mange forskellige løsninger og det går simpelthen ikke. Man er nødt til, at finde en fælles løsning som vil virke alle steder.

Dankortet vil stadig være den største betalingskilde i mange år frem og derfor ville jeg aldrig lave en webshop, som kun benyttede sig af mobilbetaling - og som kunde ville jeg heller ikke bruge den.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)