Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor m erfaring i musikbranchen?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Det drejer sig om et selskab der arbejder med booking og management af kunstnere.

Der er sikkert mange der gerne vil tage opgaven for at få en kunde. Men jeg har brug for en, der rådgivningsmæssigt er kompetent i branchen. 

Og nej som sådan er branchen ikke anderledes, men der er rigtig mange branchespecifikke gråzoneområder, jeg gerne vil være sikker på. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ThomasTT:

Hej Tonny

Det drejer sig om et selskab der arbejder med booking og management af kunstnere.

Der er sikkert mange der gerne vil tage opgaven for at få en kunde. Men jeg har brug for en, der rådgivningsmæssigt er kompetent i branchen. 

Og nej som sådan er branchen ikke anderledes, men der er rigtig mange branchespecifikke gråzoneområder, jeg gerne vil være sikker på. 

Det er jeg ikke enig i, de såkaldte "gråzoneområder".

Vi kan starte her http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=2061761&vId=209219 Skype-TongueOut

Musikere og musikbranchen er faktisk meget udførligt beskrevet i forskellige skatte- og momsvejledninger.

Tonny

Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske forkert at kalde dem gråzoneområder. Måske er det mere branchespecifikke problemstiller.

Og dette skal jeg bruge en der er ekspert i.

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Prøv evt at ringe til dem her: http://frkclausen.dk/ og spørg efter Gitte. Lad dig ikke narre af hjemmesiden, de sidder med mange større kunstnere og deler desuden adresse med revisionskontor som de har tæt samarbejde med.

held og lykke.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)