Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man de rigige køb fra Kina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ej Amino’er

Jeg er i gang med arbejde på at få importeret nogle elektroniske rygeappareter fra Kina. Jeg har gjort det af flere omgange oplevet at kineserne efter 3 eller 7 omgang begynder at ændre kvaliteten radikalt og man får et langt ringere produkt end man har oplevet. Dette er til stor irritation for kunderne og virksomheden som så skal tag imod langt flere reklamationer. 

Mit spørgsmål er følgende. 

1. Hvordan får folk fat i den rigtige leverandør i Kina? Og sikrer at de forsat leverer god kvalitet?
2. Hvordan gør folk med at få hjemtaget ”samples” ?
3. Har nogle kendskab til folk i Kina i Shenzen området som kan gå ind og få styr på produktets kvalitet? Imod betaling.

Indtil videre har min fremgangsmåde været at finde leverandør på Alibaba og se om de har certificeret og få hjemtaget nogle samples. Bestille nogle små bestillinger og håbe på lykken. 

Håber at folk kan hjælpe mig med en korrekt fremgangsmåde

Venlig hilsen
Habib

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Habib

Jeg har stor erfaring på dette område og kan hjælpe dig - ring gerne på 81759400

FCIC Consulting har 35 faste samarbejdspartnere i Kina - vi kan også tilbyde at undersøge en evt. leverandør som du selv finder.

Vi kan sagtens hjælpe med dine nedenstående spørgsmål:

1. Hvordan får folk fat i den rigtige leverandør i Kina? Og sikrer at de forsat leverer god kvalitet?
2. Hvordan gør folk med at få hjemtaget ”samples” ?
3. Har nogle kendskab til folk i Kina i Shenzen området som kan gå ind og få styr på produktets kvalitet? Imod betaling.

Du kan finde mere på vores hjemmeside www.fcic.dk evt. send en mail på her@fcic.dk

Hilsen Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ja enten find en der vil købe for dig eller regn med de problemer. Alibaba er en hel masse, ofte helt unge som sidder med en computer og når de får forespørgsler kan de reagere og de køber så fra et utal af forskellige grossister og fabriker, og kvalitet vil ofte svinge. ELLER tag kontakt med nogle fabrikker hjemmefra og besøg dem, 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)