Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Forum [Hjælp]

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Fra  Cataclysm-WoW.com Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. Jeg vil spørge om hvad i synes om dette og spørge om nogle råd og hjælp i forhåbentligt kan give mig. 

Jeg har tænkt på at starte et dansk forum der vil køre på en dedicated server som jeg har adgang til og køre på et forum med vbulletin, som mange af jer, nok kender til. 

Jeg har kendskab til MySQL (Database - SQL), basics af netværk, seo, generalt computer & network. 

Jeg har kørt en wow private server der var online i en måned & har derfor kendskab til basic c++ også. Har prøvet at køre et world of warcraft private server emulation forum, så kender godt til forum styringsystemet. 

Nu er jeg ret ung i alderen - lige blevet 16. 

Det jeg tænker på var at lave et forum med først og fremmes forskellige sections, men forumet skulle overordnet være på dansk - Det skulle handle om programmering, coding sprog (c++, php, html) etc. og derudover skulle der være en offtopic section samt, en gaming section med først og fremmes snak af spil men også snak af f.eks. opstart af en wow private server, css server, tips, og så videre.

Meget mere, som jeg kan fortælle, hvis i vil have mere information.

- Er det en god ide? Burde jeg gøre det? Hvordan starter jeg det op? Hvordan får det succes, får brugere, daily trafik, ja aktiv posting etc? 

Tak på forhånd! 

Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Fra  Cataclysm-WoW.com Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige sige jeg overvejer at gøre det Engelsk istedet, hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)