Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste erhversløsning til forsendelse af pakker omkring 600 gr.?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om jeres erfaring med de forskellige fragtfirmaer, hvad der er billigst og bedst? Og hvad det ca. koster at sende en pakke på en vægt omkring 600 gr, med nogle af disse erhvervsløsninger.

Håber i kan hjælpe :-)

Rigtig god aften, og god arbejdslyst!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Møller Kastrup:

Hej Aminoer,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om jeres erfaring med de forskellige fragtfirmaer, hvad der er billigst og bedst? Og hvad det ca. koster at sende en pakke på en vægt omkring 600 gr, med nogle af disse erhvervsløsninger.

Håber i kan hjælpe :-)

Rigtig god aften, og god arbejdslyst!

DU kunne jo starte med at fortælle lidt om indholdet og forsendelsestypen. Er der tale om dyrt indhold eller mere billigt indhold (hvor det måske ikke er nødvendigt at have track&trace og forsikring på indholdet), skal pakkerne sendes til ind- eller udland og skal der være levering direkte til døren eller eventuel bare afhentning? Er målgruppen unge (som måske er lidt mere åbne overfor andre end PostDanmark) eller er der tale om en ældre målgruppe. 

Jeg lavede på et tidspunkt for ikke alt for lang tid siden, en spørgeskemaundersøgelse i København, hvor jeg fik spurgt ind til foretrukne forsendelsesmåder. De fleste (der var tale om unge studerende ved en større videregrående uddannelsesinstitution) nævnte at de foretrak PostDanmark og virkede generelt ikke til at have sat sig ret meget ind i, hvilke alternativer der fandtes. Nu er der tale om en meget smal målgruppe, med ikke alt for mange svar, så den er nok ikke helt repræsentativ dækkende. Du skal i hvert fald have et højt informationsniveau, hvis du vælger en anden end PostDanmark. 

Jeg håber det kunne bruges til lidt :)

Du kan ellers også prøve at læse på følgende, hvor side 25 nok er meget interessant: http://www.fdih.dk/media/1409880/dansk_e-handelsanalyse_light_2013.pdf

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne,

Det hjalp mig rigtig godt på vej! Der er tale om et produkt til omkring de 400-1000,- og pakkerne skal sendes til indland, og der må gerne være mulighed for afhentning men også direkte til døren.

Hvis vi nu siger det er PostDanmark med følgende forhold, hvad vil det koste ca.?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)