Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig flere likes på facebook, hurtigt og nemt?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlinePromovering:

Vores produkt hjælper primært nyopstartede virksomheder til at fremstå mere troværdige på f.eks. facebook

Jeg kan godt fotstå jeres holdning, men at du John ligefrem fravælger virksomheder med mindste tiltro til "urigtige" likes, finder jeg lidt underligt. :)

Når der er flere lik

Hvordan man fremstår mere troværdig ved at lyve eller bruge likes fra nogen der slet ikke liker fatter jeg ikke. Er det også troværdigt hvis anmeldelser kommer fra falske personer og man selv fylder trustpilot op?

Jeg fravælger da fordi hvis de lyver om deres ægte likes så kan de også lyve om alt muligt andet. Jeg har det forhold til løgn (og det her er ikke en hvid en af slagsen) at enten kan man lyve eller også ikke. Alt andet på siden kan så også være fake 

Lidt som at være gravid, man kan ikke være bare en lille smule gravid, enten ærlig eller ikke ærlig og de ikke ærlige fravælger jeg og mange jeg kender helt klart

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Brøndholt, som Derek Muller fint forklarer i videoen, bliver denne metode anvendt hele vejen rundt. Facbook dem selv bruger det også når man betaler til dem, dog ubevidst.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlinePromovering:
Brøndholt, som Derek Muller fint forklarer i videoen, bliver denne metode anvendt hele vejen rundt. Facbook dem selv bruger det også når man betaler til dem, dog ubevidst.

Du har ret, Dereks Mullers lille forsøg efterlader klare indicier for at facebook selv bruger disse tvivlsomme metoder mere eller mindre bevidst.

Men gør det sagen bedre ?, nej nok tværtimod, værdien af FB likes som markedsføringsmiddel udhules bare yderligere af den grund.

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,
Det synes jeg nu ikke, dine potentielle kunder har sandsynligvis ikke så meget forstand på det, og de vurdere nok ikke en virksomhed ud fra hvor/hvem deres synes godt om tilkendegivelser kommer fra.

Kan fortælle af erfaring at mange vælger sider, og andre sociale profiler, der fremstår med flere likes fremfor konkurrenter med mindre.

Kan kun fortælle at vores kunder er meget glade for vores service.

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden populær måde at markedsføre sin virksomhed er gennem Youtube.
Vi har også haft succes ved at virksomheder laver en produkt-video, der fortæller om, samt sælger deres produkt. Disse videoer kan vi hjælpe med at få så mange visninger virksomheden ønsker, samt likes og kommentarer. Disse kommentarer kan være lige hvad virksomheden ønsker. 

Denne metode hjælper også meget til at få din online video til at fremstå godt.

Hilsen Online Promovering.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlinePromovering:
Kan fortælle af erfaring at mange vælger sider, og andre sociale profiler, der fremstår med flere likes fremfor konkurrenter med mindre.

Hvordan har du målt dette? Jeg lavede nogle undersøgelser på CBS, hvor det dog godt nok ikke var likes, men variable som lignede. Her fandt vi ud af, at folk generelt ikke har tillid til sådanne tal, da de ikke stoler på at de er retvisende/sande. Jeg skal ikke kunne sige om det gælder med likes også, men ville blive lidt overrasket, hvis der var nogen i dag, der vælger virksomhed efter antallet af likes.

OnlinePromovering:
Kan kun fortælle at vores kunder er meget glade for vores service.

Det er jo heller ikke overraskende. Hvis de har købt 1000 likes fra inaktive profiler, og har fået 1000 likes, så fik de hvad de betalte for. Men de er jo sikkert ikke klar over konsekvenserne. 

Problemet er vel, at de rigtige profiler ikke længere vil modtage dine opslag. 

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Vi anbefaler heller ikke vores kunder at få urealistisk mange likes på deres facebookside, de likes vi anbefaler til vores kunder, er sat efter hvilket behov en side nu har. Hvis f.eks. din frisør, natklub, eller virksomhed der tilbyder service, nu har 1500 likes, og din konkurrent der ligger lige om hjørnet har 2500 likes. Det er her vi kommer ind og kan hjælpe med at slå din konkurrent.

Men mine erfaringer er ikke målt, som du nævner du har gjort, dette er blot af hvad jeg har hørt og set fra bekendte. Men spændende med din undersøgelse, jeg vil meget gerne hører nærmere omkring den!,

Hilsen, Online Promovering

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nøøøj hvor bliver jeg ked af det - når jeg ser sådanne tilbud. :-(

Jeg vil hellere have 50 loyale fans - end 50.000 der er ligeglade.

Jeg vil hellere arbejde i måneder for at få 15 likes - end betale for 100.

Af og til promoverer jeg mine opslag på Facebook. Jeg betaler for at nå ud til flere af de, der allerede har tilkendegivet at de interesserer sig for mit produkt / brand... Jeg vil ikke betale for at nå ud til "fake likers" ..... 

Få likere på siden, er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Få likers kan skabe et tæt sammenhold og derved skabe et højere engagement. At tage smutvejen er ikke altid den bedste løsning. Hvis det er værd at få/opnå - er det også værd at kæmpe for!

Skab godt og brugbart indhold - og følgere vil komme ;-)
(og hav tålmodighed - det sker ikke bare natten over) 

Mathilde

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brigittta,

Du betaler heller ikke for at nå ud til "urigtige" følgere, vi hjælper med at få kickstartet din virksomhed på de sociale medier. Når du har flere likes, vil flere være tilbøjelige til at like også.

Når du har generet en stor fanbase, kan du efterfølgende fjerne de givne likes igen, hvis dette ønskes.

Hilsen, Online Promovering

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)