Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig flere likes på facebook, hurtigt og nemt?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Hej Aminoer,

Kunne din virksomheds facebookside trænge til at få lidt flere likes? Eller har du en irriterende konkurrent der slår dig med likes på Facebook?

Vi tilbyder likes til din facebookside, hurtigt, billigt og nemt og vi tilbyder alt fra 500 til 50,000 likes på din facebookside.
De likes vi giver dig, er ikke brugere der er aktive og engageret i din facebookside, men udelukkende for at få din facebookside til at fremstå bedre.

Vi er stadig under opstart (hjemmeside på vej), så vores priser er rimelig billige, for at skabe et godt rygte i starten.
Priser for promovering af facebookside:

500 likes - 50,-
1000 likes - 90,-
2000 likes - 165,-
5000 likes - 385,-
10000 likes - 710,-

Jeg tilbyder også followers, likes, kommentarer, følgere og views på andre sociale medier som f.eks. Twitter, Youtube, Facebook, Instagram, Vine osv.
Facebook likes er dog mest populære efterfulgt af Instagram og Youtube.
Dette er en sikker måde til at slå din konkurrent på de sociale medier.

Håber ikke jeg bryder nogle af amino's regler ved at poste her. Hvis dette er tilfældet vil jeg fjerne igen med det samme :)

Betaling sker på nuværende tidspunkt via Paypal, Mobilepay eller Bankoverførsel. Efter pengene er modtaget startes processen og der vil gå 1-6 dage før alle dine likes er leveret, afhængig af mængde. Gennemsnitlig 2 dage.

Flere virksomheder har allerede været glade ved vores service :)

Hvis du er interesseret, har spørgsmål eller andet, kan du kontakte os på følgende:
Skype: Gubber9123
Email: onlinepm@Hotmail.com
Facebook profil: Peter Linepm (link: https://www.facebook.com/peter.linepm.9) Send en venneanmodning

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Er det danske eller udenlandske likes du tilbyder

hvor lang tid leveres de over

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Pas nu på med det.!
Det skal i den grad skade en facebooksides fremtid at benytte sig af den slags metoder..

Facebook bedømmer blandt mange faktorer på likes, delinger og kommentarer - altså brugernes engagement på den specifikke side. Og det giver 'ikke-aktive' brugere ikke.

Hvis du har en Facebook side med 10.000 'ikke aktive' brugere, som ikke engagerer sig, og f.eks. 100 'rigtige' personer, så bliver det mere en ualmindelig svært at opbygge en solid Facebook gruppe.

Derved anses Facebook siden ikke for at være noget værd i følge Facebooks algoritmer, og vil derfor heller ikke vises i bl.a. i de aktive brugeres newsfeed.
Heller ikke selvom man forsøger at rette op på det senere hen med betalte annoncer..

De falske 'likes' kommer 'click-farme' i bl.a. østen, og er intet værd.! De kan og er direkte skadelige..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

præcis grunden til at jeg opgiver at ha med en del virksomheder at gøre på facebook. Facebook er simpelthen udsat for alt for megen svindel - falskhed og jeg anser firmaer med mange likes for suspekte hvis ikke jeg umiddelbart kan se fornuft i antal likes i forhold til firmaets størrelse. Jeg fravælger alle med mange likes hvis de ikke virker 100% naturlige

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John & Simon,

Vores produkt hjælper primært nyopstartede virksomheder til at fremstå mere troværdige på f.eks. facebook. Hvis man selv kan opbygge en grundlæggende fan-base, vil der være tilstrækkelig med aktivitet på siden. Vores likes vil umiddelbart få virksomheden til at fremstå med et produkt af god kvalitet.

Vi har hjulpet flere virksomheder, med succes, til at kunne komme igennem det første mange likes. Når virksomheden er vel-etableret og en stor kundekreds af fans er kommet, kan vores likes tages væk igen hvis det ønskes.

Vi hjælper med dette, da vi selv af erfaring stod i en situation hvor vi ville købe noget fiskegrej online, og valgte den virksomhed med flest likes på facebook.

Jeg kan godt fotstå jeres holdning, men at du John ligefrem fravælger virksomheder med mindste tiltro til "urigtige" likes, finder jeg lidt underligt. :)

Når der er flere likes på en facebook side, er det også nemmere lige at smide et selv, og være en del af fællesskabet.

Hilsen Online Promovering

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlinePromovering:

Hej John & Simon,

Vores produkt hjælper primært nyopstartede virksomheder til at fremstå mere troværdige på f.eks. facebook. Hvis man selv kan opbygge en grundlæggende fan-base, vil der være tilstrækkelig med aktivitet på siden. Vores likes vil umiddelbart få virksomheden til at fremstå med et produkt af god kvalitet.

Vi har hjulpet flere virksomheder, med succes, til at kunne komme igennem det første mange likes. Når virksomheden er vel-etableret og en stor kundekreds af fans er kommet, kan vores likes tages væk igen hvis det ønskes.

Vi hjælper med dette, da vi selv af erfaring stod i en situation hvor vi ville købe noget fiskegrej online, og valgte den virksomhed med flest likes på facebook.

Jeg kan godt fotstå jeres holdning, men at du John ligefrem fravælger virksomheder med mindste tiltro til "urigtige" likes, finder jeg lidt underligt. :)

Hilsen Online Promovering

Du er jo selv medvirkende til at folk finder det besynderligt og utroværdigt med mange likes, når man på et åbent forum kan læse at der ligefrem er folk der sælger likes i tusindvis.

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores likes, følgere osv. kommer fra hele verden.

Vi arbejder dog på at kunne levere udelukkende fra danske profiler.

Hilsen Online Promovering

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Se Derek Muller uddybe hvad der ligger bag 'likes' købt af facebook. Det forklarer en del  !

Som Simon siger kan det nemt gøre mere skade end gavn.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I kender tydeligvis ikke konsekvensen af jeres 'service' eller produkt.!

Der er tale om flaske profiler fra 'click farme', som Facebook gør meget for at udrydde..

Men igen, det handler om engagement for at opbygge en Facebook side.
Er man først begyndt på denne strategi i tilbyder, kan man lige så godt opgive en Facebook side - skaden er sket.!

Det handler om at kende de mest almindelige algoritmer for Facebook - og det gør du tydeligvis ikke.

Igen, jeg vil på det kraftigste fraråde den metode.!

Og i sidste ende handler det ikke om mængden af 'likes', men om at konvertere.
Du kan lave en god troværdig forretning på tusindvis af andre måder end købe dig til ulovlige metoder..
Og hellere have 100 'likes' / følgere der bliver til kunder end 10.000 som med sikkerhed aldrig gør.!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)