Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nike shox sko hjælp??`!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa, jeg søger efter nogen sko, og har fundet en del hjemme sider, hvor de er billig og dansk, hvordan kan jeg sikre at jeg ikke bliver snydt

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

***:

hejsa, jeg søger efter nogen sko, og har fundet en del hjemme sider, hvor de er billig og dansk, hvordan kan jeg sikre at jeg ikke bliver snydt

Nu skriver jeg udfra at jeg antager, at du søger skoene i privat øjemed; 

- Se på trustpilot, om du kan finde virksomhederne (det er ikke sikkert at du kan, det behøver ikke at betyde noget)

- Er virksomhederne danske? Hvis ja, så prøv og se om du kan finde virksomhedernes adresse, kontaktoplysninger og CVR oplysninger. Disse kan du så sammenholde med informationer fra CVR.dk - kan du ikke finde kontaktoplysninger, så begynder det at blive suspekt. 

- Er siderne skrevet i dårligt dansk/engelsk/tysk? Her kan også være en indikator for svindel

- Sendes varerne fra udenfor EU? Hvis ja, ender du med at betale told og moms heraf. 

- Har virksomhederne en facebookside? Hvis ja, kan du jo se om der er mange som skriver positivt/negativt om den. 

Ellers så se ind på www.forbrug.dk. Siden er meget relevant hvis du handler privat og i dette tilfælde, nok et bedre forum at finde svar hos :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)