Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til linkbuilding

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg åbner snart min første webshop, hvilket jeg glæder mig enormt meget til. Min side er opbygget i Wordpress/Woocommerce, og jeg har installeret pluginnet "SEO by Yoast". Dvs. on-page SEO skulle der (ikke?) være styr på.

Jeg er klar over, at jeg ikke har specielt meget trafik på min side, og dette selvfølgelig også spiller ind, men: Mit bedste rank på google er 24, og de søgeord jeg gerne vil ranke på, er altså ikke særligt benyttede. Siderne bør være indekseret, da indholdet blev postet for 3-4 uger siden.

Jeg vil gerne lave noget linkbuilding til min webshop for at komme til at ranke bedre på google. Jeg har kontaktet diverse bloggere, som behandler det produkt, jeg gerne vil sælge. Er der andet jeg kan gøre i mit forsøg på at få opbygget noget god linkbuilding? Jeg er ikke villig til at smide store summer efter det pt. så det skal helst være billige løsninger.

Vil det have nogen mærkbar effekt, hvis jeg f.eks. får hjemmesider, der intet med mir produktsortiment har at gøre, til at linke til min webshop?

De bedste hilsner

Kasper

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

kasperroedbro:

Hejsa

Jeg åbner snart min første webshop, hvilket jeg glæder mig enormt meget til. Min side er opbygget i Wordpress/Woocommerce, og jeg har installeret pluginnet "SEO by Yoast". Dvs. on-page SEO skulle der (ikke?) være styr på.

Jeg er klar over, at jeg ikke har specielt meget trafik på min side, og dette selvfølgelig også spiller ind, men: Mit bedste rank på google er 24, og de søgeord jeg gerne vil ranke på, er altså ikke særligt benyttede. Siderne bør være indekseret, da indholdet blev postet for 3-4 uger siden.

Jeg vil gerne lave noget linkbuilding til min webshop for at komme til at ranke bedre på google. Jeg har kontaktet diverse bloggere, som behandler det produkt, jeg gerne vil sælge. Er der andet jeg kan gøre i mit forsøg på at få opbygget noget god linkbuilding? Jeg er ikke villig til at smide store summer efter det pt. så det skal helst være billige løsninger.

Vil det have nogen mærkbar effekt, hvis jeg f.eks. får hjemmesider, der intet med mir produktsortiment har at gøre, til at linke til min webshop?

De bedste hilsner

Kasper

Synes du skal prøve at læse dette indlæg omkring linkbuilding og linkprospecting

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det! Jeg læser det lige igennem - forhåbentlig ligger der nogle guldkorn gemt. ;-)

Andre med inputs?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Der er masser af supergod inspiration at hente til linkbuilding hos Brian Dean. Ham finder du her:

http://backlinko.com/

dbh
Kenneth

 

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil tages i hånden og hjælpes godt på vej, så du selv kan komme i gang med linkbuilding, så synes jeg du skal tage et kig på http://linkbuildingbogen.dk/

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

SEO og Søgemaskineoptimering er meget mere end blot linkbuilding :)

Du skal passe på med blot at linke til din side, fra hvad som helst. Helt bestemt skal du sikrer dig at de sider der linker til din side også linker i med indhold der svare til dit indhold.

Ligeledes kan man gøre rigtig mange ting bedre end SEO Yoast, (pagespeed) er en kæmpe spiller når det kommer til søgeoptimering.

Ja ellers er der masserer af forums der kan give dig generelt hjælp til SEO.

Skriv gerne hvis du ikke allerede har fundet en løsning på dit problem, men hver varsom med linkbuilding..

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  byg-billigst.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Start med at lave dig en signatur her på Amino hvor du linker på de bedste søgeord til din hjemmeside, så er du allerede godt igang.

Bemærk at du skal have deltaget i 25 debatter før dette fungerer.

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg bygger links og søgeordsoptimerer for blandt andet et af DK´s største teleoperatører. Jeg kan hjælpe dig med at rykke højere op på Googles rankingliste og skabe mere trafik på dit site for et relativt lille beløb. Hvis du er interesseret er du velkommen til at ringe til mig på tlf. 3155 0000.

Mange hilsner

Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar alle sammen! Virkelig mange dejlige og brugbare svar.

Jeg tager et kig på det hele nu her om lidt. :-)

Er der en af jer, der ved en del om SEO, som har lyst til lige at tage et hurtigt tjek af min side, for at se, om jeg har styr på tingene? :-)

Mvh.

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

kasperroedbro:

Er der en af jer, der ved en del om SEO, som har lyst til lige at tage et hurtigt tjek af min side, for at se, om jeg har styr på tingene? :-)

Jeg bumper lige en gang med håbet om, at nogen vil hjælpe mig med ovenstående. :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)