Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ikke på google..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er et eksempel på en backlinks side som jeg brugte 2 min. På at lave.
http://www.iflowr.com/gate/master/danskegolfbolde
Du kan få softwaren gratis ligesom bogen længere oppe, men så må du skrive til mig.
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Prøv at skrive i søgefeltet på google site:www.minhjemeside.dk og så kan du se alle de sider, som Google har på dine webshops

Hvis du downloader www.seopowersuite.com, så kan du ved hjælp af ranktracker se dine placeringer i diverse søgemaskiner

Der skal også mere til for at komme frem i søgemaskinerne end titel og beskrivelser selvom det er vigtigt.

Mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme at jeg ikke helt forstår det Iflowr. 

Godt program Henrik, fandt hurtigt ud af at jeg ikke er i top 100 med solbrillerne.

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,


Bare det du har skrevet dette indlæg og indsat et link til din side vil hjælpe dig en smule i den rigtige retning.

Jeg har været inde og kigge på din side og umiddelbart tror jeg at du skal få ordet "golfbolde" flettet lidt mere ind i dit tekst indhold på siden.

Hvis golfbolde er dit primære søgeord så er det mest hensigtsmæssigt, hvis du sørger for at dette ord går igen så mange gange samt i så mange forskellige gradbøjninger som muligt, dog uden at det bliver overdrevet.

Hvis du ikke allerede kender Google Webmaster Tools, så bør du få din side oprettet der med det samme.

I Webmaster Tools kan du efter lidt tid se sidens indholdssøgeord, som er en oversigt over de søgeord som Google har registreret på din side.
De ord der fremgår øverst på denne søgeordsoversigt er de søgeord som Google anser for at være de vigtigste på din side.

Med andre ord skal du sørge for at "golfbolde" er i toppen af denne liste.

 

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil se din google placering på bestemte søgeord, så vil jeg da lige anbefale dig at bruge min Google Keyword Rank Checker, som jeg har udviklet for nyligt.

Som du kan se ligger du faktisk nr. 89 på order "golfbolde":

http://www.genius-webdesign.com/website-tools/google-keyword-rank-checker/?domain=danskegolfbolde.dk&keywords=golfbolde&country=dk&captchwa=13&check=Show+my+Keyword+Ranking%21&checkresult=13#captchwa

Og som en ekstra bonus kan du se præcis hvordan dit søgeresultat ser ud I Googles resultatvisning.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen:
Må indrømme at jeg ikke helt forstår det Iflowr. 


Hej Steffen

iflowr er først lige gået online for 14 dage siden
Vi har slet ikke fået forside og design på plads men lige for at forklare ved det er nu hvor du har spurgt.

1. Det er et Cross Platform Social Bookmarking system hvor "med design kontrol" kan samle opdateringer fra forskellige online services på én sted.
2. Du kan bruge dine samlinger på et domænenavn som du selv kommer med
3. Du kan hjælpe andre eller andre kan hjælpe dig ved at samlingen fortæller unikt om din repræsentation på de sociale medier og dele dette. 

Følgende var hvad jeg kunne finde om jer, og så sætter jeg noget mere på for at skabe attraktion ved at finde en vide som er delt 
over 5 millioner gange så kan det være at nogle på et tidspunkt vil dele samlingen på grund af at den ligger der på. 

http://www.iflowr.com/gate/master/danskegolfbolde 

Tænkt på det sådan her.
Du finder noget på Facebook som interessere dig og nu opretter du en samling på iflowr for at gemme det.
Senere finder du noget mere på Youtube og igen senere finder du noget på pinterest
Din samling om et emne vokser og skaber attraktion for andre som besøger den. 
 
Bare vent til version II ;) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så forstår jeg det lidt bedre :)

Tak for alt hjælpen alle sammen, nu burde jeg kunne forbedre min google placering. 

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)