Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ikke på google..

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Nu har jeg haft webshoppen www.danskegolfbolde.dk i over et år. Jeg har lavet individuelle SEO titler og beskrivelser til alle varer og sider. Men den er stadig ikke kommet helt på google. Hvis jeg søger på "danskegolfbolde" kommer den frem, men den kommer ikke hvis jeg skriver "golfbolde" på google, ligemeget hvor langt jeg kigger ned på siderne.

Det samme gælder ved min anden webshop. Her sælger jeg solbriller, men den findes ikke på google hvis man søger "solbriller". Webshoppen hedder endda www.solbrillebutikken.dk, så det undrer mig at den ikke kommer på google, når der er lavet SEO og solbrille står i navnet.

Håber der er en klog Amino bruger, som kan hjælpe mig med at komme ordentligt på google, da det er lidt frustrerende ikke at være der. Jeg bruger desuden prestashop, hvis det har nogen betydning? 

På forhånd tak.

Mvh.

Steffen Helk

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Du har i farten helt glemt at lave linkbuilding det skal der til for at du kommer til tops i google

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have at solbrillebutiiken skal findes på søgeordet "solbriller" - så er det en rigtig god ide at starte med at have den i sidens titel, hvor du nu har "Solbrillebutikken.dk - solbrillebutiken.dk"


Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay tak, det vil jeg lige kigge på.

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas, det har jeg nu ændret, så solbriller står i titlen. Bør det være nok til at komme google under "solbriller"?

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, men det er da et skridt i den rigtige retning. Solbriller er ikke et ord du bare lige kommer på side 1 med.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde være nok til at skaffe dig en plads i Google på side 20 skal du op skal du have gang i linkbuilding

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er omfattende og der er meget der kan gøres med dine webshops.

Som andre skriver vil det være en god idé at gå i gang med linkbuilding, men på solbrille-siden bør du starte med at skrive nogle gode produktbeskrivelser, da hjemmesiden ikke har ret meget tekst, som søgemaskinerne kan indeksere efter.

Men start med at hente denne e-bog: http://www.demib.dk/download-gratis-seo-bog/ , den er ikke 100% up-to-date, men du kan lære meget ved at læse den.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge iflowr til at oprette backlinks med
Iflowr er gratis at bruge, jeg har oprettet et eksempel her:[Affiliate/promoveringslink fjernet af moderator]
Hvis ikke linket virker for dig som kommer ind senere, så er det nok pga. at jeg sletter siden i morgen.
Det mærkelige link er et promoveringslink, pga. at iflowr holder styr på hvem der invitere hvem.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle rådene. Jeg vil begynde at kigge på linkbuilding og SEO i side/meta titlerne.

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)