Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigste Hosting

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

vinum:

Er det i øvrigt muligt at installere Varnish i forbindelse med en wordpress side. Og er det gratis?
Mvh. Jeppe 

Hvis man skal installere Varnish i forbindelse med en WordPress side skal det være installeret på serveren af server administratoren. Det er muligt, ja. Men hvis du skal have fuld kontrol over det og optimere på det på samme måde som de har gjort vil det kræve at du mindst har en VPS, og det vil kræve at man enten får nogen der har forstand på det til at styre det for sig, eller at man bruger en masse tid.

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil det koste, hvis i skal tilbyde det?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

vinum:

Hvad vil det koste, hvis i skal tilbyde det?

Det er inkluderet i vores styrede VPS'er. Den mindste af disse koster 500 kr. per måned inkl. moms. Vi planlægger at lave nogle tests med at lave nogle tests med Varnish på vores webhoteller, men dem kan vi ikke optimere lige så meget som vi kan med vores VPS'ere, da folk bruger mange forskellige ting der.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Madsen:
Varerum er faktisk en stor tung Magento shop, som har flere landesider, ca. 50.000 besøg pr måned og små 10.000 produkter.

Vi hoster selv, også har vi brugt lang tid på at få Varnish til at spille maks. https://www.varnish-cache.org[/quote

Hvis du ved hvad du har med at gøre så kan du sagtens få magento til at skalere.

Jeg sidder lige nu med en løsning i Boston på en Magento Enterprise der har nogle udfordringer.

Deres produkt database har knapt 11 Millioner produkter.

50.000 besøg i måneden er ikke meget.

Andre magento løsninger jeg er inde over som magento arkitekt. Arbejder med et setup der skal kunne klare >5000 ordre om dagen.

@Trådstarter.

Hvormeget kender du til hhv. Magento & Wordpress ?

Og hvilket budget arbejder du med ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt hjemme i både Magento og Wordpress :D 
Men anvender Wordpress lige pt.

Arbejder med et budget på 150-200 kr i måneden :D

 

Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nils

Spændende projekt du har fanget. 11 millioner produkter hmm uden en front og backend cache som Varnish?

Så har du seriøs maskinkraft bag, men den vil stadig køre langt bedre med Varnish ovenpå.

Varerum er jo ingenting i forhold til det projekt, men generelt er vi rigtig godt med eller lidt foran hvad angår Magento C, eftersom vi stort set har været med helt fra starten. Varerum har derfor altid været lidt priviligeret.

Jeg vil lige sige, at jeg er idemanden, jeg er ikke datalog.

Rigtig god aften til jer begge og held og lykke med det hele.

Michael
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Madsen:
Spændende projekt du har fanget. 11 millioner produkter hmm uden en front og backend cache som Varnish?

Bruger i særdeleshed også Varnish, Redis, Memcached, F5 BigIP i nogle tilfælde. + noget Sphinx eller Solr alt efter behov til index/Instore search.

Varnish _er_ uundværlig. (Den sparker røv i vildskab)

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe. Vi er i gang med at flytte hele vores site fra vores gamle host over på wpengine.com, som du selv nævner som et forslag. Jeg vil bare sige, at det er lynende hurtigt, hvis du har en Wordpress-side. Alene vores test site er ca. 8 gange hurtigere end vores nuværende host her i Danmark.. Du har både FTP-adgang og phpmyadmin, hvis du skulle være i tvivl.

Mvh. Mathias

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Documentation

The official documentation contains a install guide, a tutorial and a reference.

We're trying to keep the official documentation in sync with the code. Both are kept in same source repository and both are available online:



Page not found

The requested page "/docs/3.0/" could not be found.
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)