Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigste Hosting

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er sikker på dette ikke er første gang første gang, nogen skriver et indlæg med dette emne.
Vil alligevel gerne høre om nogen kan anbefale en hurtig hosting service.

Jeg leder ikke nødvendigvis efter det billigste, men noget som skal køre en webshop med omkring 20.000 - 50.000 besøgende om måneden.
Det er også vigtigt at siden har en god svaretid. Vil dog pointere, at jeg ikke leder efter en dedikeret server.

Har haft kigget på http://wpengine.com/ som ville være det helt rigtige. Hvis altså det var muligt at have ftp adgang, samt adgang til phpmyadmin. Så det var muligt at lave sub-domæner med andre sites.

Håber nogen kan guide mig videre i min søgen efter det bedste webhotel.

Mvh. Jeppe

 

Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Vi kan godt tilbyde en VPS, hvor der er adgang til førnævnte, og hvor det går hurtigt med så mange besøgende. Hvis du har lyst til at høre mere, eller evt. få en gratis prøve kan du kontakte os på salg@serverfruit.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Det helt rigtige, hvis du skal have hosted en wordpress side, hvor hastighed er det vigtigste, er at du får en Cloud Server med management inde hos Meebox. Udover du får din egen virtuelle server, så står vi for opsætning, drift og vedligeholdelse af serveren. I samarbejde med dig får vi konfigureret den til at fungere bedst muligt med din hjemmeside, og det vil derfor give dig det bedste resultat. 

Sig til, hvis jeg skal sende dig et par referencer i privatbesked.

Vh Anders

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Lige et spørgsmål

jeg har et site hos jer i wordpress som køre sygt langsomt

mest på grund af mange træk på db samt mange fotos

vil det køre bedre med den mindste  cloud løsning til 93 kr

eller skal jeg op

 

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael :D Ja din side er super hurtigt, men går ud fra du køre med et "lettere'" system end jeg. 
Er dog stadig meget interesseret i at høre, hvilken host du anvender?

Mvh. Jeppe 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Seo Andersen:

Hej Anders

Lige et spørgsmål

jeg har et site hos jer i wordpress som køre sygt langsomt

mest på grund af mange træk på db samt mange fotos

vil det køre bedre med den mindste  cloud løsning til 93 kr

eller skal jeg op

Det handler i vid udstrækning om opbygningen af siden. Hvis der ikke er meget trafik, men det stadig er sløvt, er det nok her nøglen ligger. Se fx min egen hjemmeside, www.anderseiler.dk, den kører fra et af de helt billige webhoteller. Jeg har gjort lidt ud af opsætning, W3 total cache osv., og den kører (hvis jeg selv skal sige det) ganske udemærket! 

Det er klart, at en cloud server har væsentlig flere ressourcer til rådighed end et billigt hotel, så ja, det vil med høj sandsynlighed køre meget hurtigere. Det værende sagt: Uanset hvor kraftig en server man sætter bag, vil det aldrig køre hurtigere end kildekoden tillader :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeppe,

Varerum er faktisk en stor tung Magento shop, som har flere landesider, ca. 50.000 besøg pr måned og små 10.000 produkter.

Vi hoster selv, også har vi brugt lang tid på at få Varnish til at spille maks. https://www.varnish-cache.org

Vi overvejer at tilbyde det til andre.

I mellemtiden ville jeg kigge på Amazon eller Arvixe, men en front cache er nøglen og Varnish er bare bedst.

Michael
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så synes jeg det er super imponerende! Især fordi jeg ved hvor tungt Magento er at køre! Ved du noget om priser ved de pågældende tjenester du anbefaler?

Mvh. Jeppe

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det i øvrigt muligt at installere Varnish i forbindelse med en wordpress side. Og er det gratis?
Mvh. Jeppe 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)