Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fungerer betalingen af googles pay per-click reklamer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som overskriften lyder, hvordan fungerer deres pay per click reklamer? 

Jeg står og overvejer at lave et lign. system til min egen hjemmeside, som kører efter samme princip, at man betaler kun for de reklamer der klikkes på, og så vælger man hvor meget man er villig til at betale per klik. 

Hvordan ville sådan et system fungere? Her tænker jeg på betalingen af dette. Hvis man kun betaler for det der bliver klikket på, reserver man så kundens(annoncøren) penge? eller får man de penge de laver i et budget, lad os sige en vil bruge 500 kr. max på reklamer i en måned, får man så de penge over på ens virksomhedskonto, og så sender man, hvis overskydende, pengene tilbage til den pågældende kunde, som f.eks. i dette eksempel kun har brugt 400 kr.?

Altså hvordan virker transaktionen mellem virksomhed med dette system og annoncøren   

Håber i forstår spørgsmålet

Tak på forhånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Når de kører Adwords, overfører du de penge, du vil bruge til Google Adwords. Hvis pengene ikke er blevet brugt i løbet af den periode du har angivet kan du vælge at forlænge periden så pengene bliver brugt der. Som udgangspunkt refunderes pengene fra Google Adwords ikke tilbage til dig, med mindre du sletter din Adwords Konto. Læs evt her: https://support.google.com/adwords/answer/1703646?hl=en

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sarah Vos Thrysøe:
Når de kører Adwords, overfører du de penge, du vil bruge til Google Adwords.

De fleste kontoer kører nu på kredit. Så bliver pengene først trukket enten efter et vist tidsrum eller når du når at forbruge et vist beløb.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)