Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du/I den unikke ide og er forretningsplanen og visionen på plads ? - så kan jeg hjælpe dig/Jer med vækst, omsætning og indtjening!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg hedder Lars og er 35 år.

Jeg har arbejdet med salg i snart 20 år, både BTC og BTB og har en solid salgserfaring i rygsækken. Jeg har været på forskellige kurser i salgstræning og er blevet trænet af flere anerkendte salgscoaches.

Ved siden af mine jobs har jeg været igang med AkademiMerkonom uddannelsen, hvor jeg blandt andet har læst afsætning og virksomhedskommunikation, som jeg med stor succes har brugt i mit salgsarbejde.

Dette indlæg udspringer sig af at jeg for 5 år siden var med til at starte en virksomhed op, hvor vi havde et unikt koncept som ingen andre på markedet kunne levere.Det var et spændende projekt og en sjov og hård iværksætter rejse.

Idag arbejder jeg med salg af luksusprodukter.

Jeg er dog interesseret i at komme tilbage til "iværksætter mindsettet" igen. Jeg vil derfor forsøge mig med denne utraditionelle indgangsvinkel, og tilbyde mig som en dygtig og professional salgskonsulent, som kan hjælpe dig/Jer med at øge Jeres omsætning og indtjening.

SÅ:

* har du/I den gode ide og er forretningsplanen og strategien på plads?

* Er der lavet en grundig markedsundersøgelse af produktet/konceptet?

* Er der lavet en grundig konkurrentanalyse?

* Er der lavet en grundig analyse af hvilke kundesegmenter som skal kontaktes?

* Er kapitalen på plads?

* Er hjemmesiden og marketing materialet på plads og 100% gennemarbejdet?

Så vil jeg gerne tilbyde mig til den indledende dialog som salgskonsulent som bliver en del af holdet, hjælper dig/Jer med at booke kundemøder og hjælper med at få success!

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

jeg tror jeg har noget der matcher -smid mig en besked med din mailadresse.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)