Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på egen webshop og i butikker?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg tænkte på om der er nogen der har erfaring med at sælge produkter fra egen webshop og til butikker samtidig ?

Jeg vil gerne (hvis jeg kommer igang) sælge et niche produkt fra en webshop, men samtidig prøve at få den ud i butikker og kiosker, tanken var at låse prisen hos forhandlerne og sælge produktet lidt dyrere fra webshoppen. jeg vil så reklamere med at kunderne kan købe produktet billigere i "lokalområdet" 

med den strategi håber jeg på at butikkerne vil være mere villige til at tage mit produkt med i deres sortiment.

kom endelig med jeres tanker :) 

MVH Tobias J. 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må i hvert fald ikke låse prisen på produktet ved dem der skal forhandle det. 

Udover det så skal du være opmærksom på at mange butikker ikke bare sådan lige tage nye vare ind. Så en god ide hvis du har mulighed for det er at tilbyde at du vil tage alle produkterne retur, hvis de ikke sælger nogen. Det viser også at du selv tror på produktet.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ingen mulighed for at sætte en pris ? jeg vil gerne kunne sige at de skal sælge den til 79 kroner og så selv sælge den for 89 på webshoppen ? 

den med at købe/tage partier tilbage er jeg helt med på :) min målgruppe vil være mindre butikker som kiosker og MinKøbmand(spar) osv

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt give en vejl. udsalgspris - men den vil kun være vejledende da du ikke direkte kan diktere hvad folk skal sælge dine produkter for.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke låse prisen fast på den måde, prøv at søg lidt på det fx "prisaftaler" og du vil finde ud af at det ikke er lovligt (Hvad der evt foregår bag lukkede døre kan så være en anden sag)

Du kan give nogle vejledende priser, men ikke bestemme om de skal følges til punkt og prikke.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

når du siger ulovligt så går jeg ikke ud fra at det er til det med vejl. udsalgspris ? 

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis man lige ser bort fra hvad man må angående prisen, er der så nogen der har har erfaringer med at sælge selv og til butikker ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt... det er ulovligt....
Nu du har den viden kan du så ikke sende den videre til det hoved der har overtaget sædet fra Steve Jobs.
Apple har aldrig hørt om reglen 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Jeg har en spar butik :)

Du kan evt sende dit oplæg til mig og så skal jeg fortælle dig om det har interesse.

Din målgruppe mht minkøbmand og spar er perfekt da vi er fri købmænd og vi kan købe og sælge hvad vi vil inden for Danmarks regler og love :)

//// Mike

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi gør det i stor stil hos Cosmos Co! Du kan sagtens kombinere online handel med offline salg.

Dog må du ik låse prisen, men du må komme med en FORESLÅET vejl pris...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)