Køb et Amino Sponsorlink
Er ved at finjusterer min standard freelance kontrakt og faldt over følgende kontrakt udkast
Er der nogen der har links til andre kontrakt udkast?
René Lund Espensen, AROS IT partnerAros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.
Hej ArosIT, Jeg har en "standart" kontrakt liggende, som jeg altid bygger freelanceaftaler ud fra... Hvis du er interesseret i at lure den, så smider du mig bare en mail :)
Venlig hilsen Emil LarsenVild med brætspil? - Sun Tzu Games
Hej
Jeg står og skal til og lave en standard kontrakt, så jeg vil da meget gerne se hvor dan du har lavet en kontrakt.
Henning Wraae Art Director
E-handelsbureauet Wølund & Wraae ApST: 46 97 61 53 | M: 28 18 98 43 | henning@wogw.dk | www.ehandelsbureauet.dk
Hej Henning, Vil du have en skabelon sendt til din email? :)
Hej Emil,
Hvis det er muligt bedes du sende en skabelon til freelance kontrakt pr. email :-)
vh/Saqib
Det vil jeg gerne... Så skal jeg bare lige bruge din email.. for jeg kan ikke vedhæfte filer igennem dette forum... Fortsat god dag
Tak for det .-)
Min mail adresse er sat@relyanz.com
God weekend!
Hej Emil
Jeg ved ikke om du stadig har din standard kontrakt liggende, men i så tilfælde vil jeg gerne have den tilsendt.
TAK!
Hilsen Annette
Hej Annette, Det har jeg bestemt... Well, faktisk er den også blevet lagt op på www.projektopslag.dk
Her kan du finde den under redskaber i PDF eller html format. Håber den kan bruges :)Fortsat god dag Annette,
KAn ikke se kontrakten på ovenstående hjemmeside - Tror ikke siden virker mere?
VIl ihvertfald være utrolig taknemmelig hvis du gad og sende freelancekontrakten til min mail.
jenstrillingsgaard@gmail.com
Mangler også en leasingkontrakt - Har du også det?
Mvh¨
Jens