Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er god til at skifte domæne på website?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter nogen, som har erfaring med at skifte domæne på website. Ikke bare rent teknisk men også på SEO delen, så sitet ikke mister ranking i Google.

Specielt hvis du har nogle gode cases med sites i Magento og Drupal er jeg interesseret

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende mig en mail med yderligere info på jd[aa]icode.dk

Så skal jeg gerne give et bud på hvad der skal gøres, og evt. hvor lang tid/pris det vil koste.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

Rent teknisk er løsningen simpel; behold samme URL-struktur og lav 301 redirects fra alle gamle URL'er til de nye (det kan gøres med et par linier i de fleste webservere). Husk derefter at fortæl Google at du har flyttet, se: https://support.google.com/webmasters/answer/83106?hl=en

Vær dog opmærksom på at der er en stor risiko for at du mister placeringer. Ja, du kan næsten være sikker på det kommer til at ske, i et eller andet omgang i en midlertidig periode, eller for altid.

For at modvirke dette bør du, inden du flytter domænet, lave en liste over hvem der linker til dette domæne, og efter du har lavet flytningen, gennemgå dem mest højest værdi og forsøge at få dem ændret således at det peger på dit nye domæne. Derudover bør du nok lave lidt yderligere linkbuilding for at kompensere for mistet linkjuice.

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Jeg har ikke et konkret projekt men er interesseret i at samle et hold af eksperter til at udbyde denne service. Har allerede en der kan gøre det på WP men vil gerne dække mig ind også på Drupal og Magento. PM mig hvis det har interesse

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Hofman:

Har allerede en der kan gøre det på WP men vil gerne dække mig ind også på Drupal og Magento. PM mig hvis det har interesse

Men det kan gøres uafhængig af webplatformen. Du skriver bare et par linier webserverens konfiguration. Det er der vel ikke behov for et helt team til :)

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)