Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøjer til at følge sin webshops SEO udvikling ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så småt igang med at tilføje produktbeskrivelser til mine produkter efter bedste evne, og samtidig ved at tygge mig igennem SEO-Lex. Jeg er nu lidt nysgerrige for at se om de  ændringer jeg laver undervejs giver mig et resultat. Jeg ved at man med forskellige værktøjer kan følge sin udvikling på området, men kan i anbefale mig nogle gode værktøjer som er gode at have ved hånden i sådan en udvikling ?

- Kim - 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det er gør det selv arbejde, du vil spore resultater på, antager jeg du er på udkik efter et billigt værktøj.

I den sammehæng kan du prøve: http://www.rankscanner.com/da/ , men du skal være opmærksom på at det er et nyt værktøj i BETA.

Hvis du er villig til at betale for et mere omfattende værktøj, kan jeg anbefale https://www.linkbird.com/en/ , hvor det er let at holde styr på linkbuilding, samt få løbende rapportering af rank og meget mere.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag gerne et kig på vores Tinyrocketlab - Gratis tracking af 10 keywords, og daglig opdatering af rank. I den betalte version, som starter ved $19 pr. måned får du også forslag til forbedringer på dine søgeord.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun anbefale Tinyrocketlab. I nedenstående screenshot kan du se, hvordan jeg kan følge udviklingen i, hvordan mit søgeord lå placeret i Google UK fra december 2013 til nu med daglige opdateringer.  Du har desuden mulighed for at skrive kommentarer ind. Nyttigt hvis du har lavet et gæsteindlæg og du ser at dit søgeord rykker frem.

Ranking i Google UK for et søgeord for 2014

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Allerup:

Tag gerne et kig på vores Tinyrocketlab - Gratis tracking af 10 keywords, og daglig opdatering af rank. I den betalte version, som starter ved $19 pr. måned får du også forslag til forbedringer på dine søgeord.

Vil også anbefale det, det er sku lækkert overskueligt :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen. Jeg vil kigge nærmere på jeres forsalg en af dagene :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger SEMrush, hvilket prismæssigt ser ud til at følges med Tinyrocket ud fra antal af keywords, du kan tracke - men som så har yderligere funktioner, da tracking delen umiddelbart er en sekundær del af SEMrush.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Jeg er så småt igang med at tilføje produktbeskrivelser til mine produkter efter bedste evne, og samtidig ved at tygge mig igennem SEO-Lex. Jeg er nu lidt nysgerrige for at se om de  ændringer jeg laver undervejs giver mig et resultat. Jeg ved at man med forskellige værktøjer kan følge sin udvikling på området, men kan i anbefale mig nogle gode værktøjer som er gode at have ved hånden i sådan en udvikling ?

- Kim - 

Personligt bruger jeg linkassistants ranktracker og Google Analytics. Har lavet en mere eller mindre komplet oversigt over værktøjer her

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:
Jeg bruger SEMrush, hvilket prismæssigt ser ud til at følges med Tinyrocket ud fra antal af keywords, du kan tracke - men som så har yderligere funktioner, da tracking delen umiddelbart er en sekundær del af SEMrush.

Her i starten har jeg ikke lige råde til et værktøj i den prisklasse, men måske det bliver en mulighed for mig senere i forløbet. Men tak for hjælpen :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)