Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 identiske Google+ konti

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har lidt problemer med at få integreret Google+ firmaprofilen på RejseTanker.dk - Jeg har nu fundet ud af, at det (måske) skyldes at profilen ikke er verificeret, men hver gang jeg prøver at verificere den, får jeg beskeden; "Vi viser ikke denne side, fordi den er identisk med en anden". Og ja - jeg har åbenbart tidligere oprettet en anden side, som så blev "kasseret" til fordel for den "rigtige".

Prøver jeg at slette den "gamle" side, så skriver Google advarende, "at jeg skal være klar over, at sletter jeg denne side, vil den tilhørende googlekonto også blive slettet" - Jeg er derfor dødsens angst for at slette den gamle side, som står og blokerer for at jeg kan få den "nye" verificeret.

Hvad gør jeg?

Dbh Charlotte

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg har prøvet det samme, og jeg mener roligt du kan slette siden, den "google-konto" der er tale om er Google+ kontoen. Da du nok kun har 1 side på din Google+ konto svarer det til at slette kontoen.

Vær dog opmærksom på hvis der er nogen der følger siden bliver de tabt.

Se evt. mere her:

https://support.google.com/plus/answer/1713811?hl=da&ref_topic=3293784

(følger dog lige med i tråden, hvis der er andre der har en mening om dette)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar...

Hmm Se det er så her jeg bliver i tvivl, for begge mine sider er koblet op på min personlige profil konto, hvoraf det er den ene Google+ (og bestemt ikke den anden OG min personlige konto)  jeg vil slette...

Som du kan se herunder er det den sidste jeg vil slette - ikke RejseTanker.dk og min personlige konto:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Du vælger den side du vil slette, så den er aktivhttps://plus.google.com/u/0/113246769260656856432/ 

2. Under indstilliger, så dobbelttjek din url, er samme side id (113246769260656856432), som jeg linker til, inden du trykker slet.

3. På advarselssiden skal du bekræfte sletningen af siden og de tilhørende ting til den google e-mail-adresse, som er tilknyttet denne side. Dette har intet med din anden google-side eller din google+ brugerside at gøre, så du kan roligt slette.

Du kan eventuel kigge på samme side under den rigtige google plus side, og der vil du se at det er en anden e-mailadresse.

---

Jeg selv lige slette en dobbelt-profil + side på google plus.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Tak for vejledning :)

Karsten Sønderup Hansen:
Du kan eventuel kigge på samme side under den rigtige google plus side, og der vil du se at det er en anden e-mailadresse.

Kan se at jeg slet ikke har mail adr. på den rigtige - nok fordi jeg ikke har kunnet få den samme mail 2 steder... Men du mener altså at jeg kan slette denne side UDEN min anden side også slettet? Men hvorfor f..... skrive de så, at alle konti forbundet til denne, vil blive slettet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kigger på slettesiden på de to google plus sider, skulle du gerne se to forskellige e-mailadresser.

HUSK: at vælge den rigtige bruger i topmenuen inden du sletter.Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)