Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fototapet - hvem kan anbefales?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Hej Jan,

Når man peger på andre - også kolleger i branchen - så er der som minimum to af fingrene som peger tilbage på en selv...:

I MediaMouse laver vi det vi kalder "office branding" hvor vi udsmykker vægge, ruder, podier, døre, skranker m.m. med udskårne folie motiver eller store prints.
Det er et af de områder som jeg selv er ret pjattet med i øjeblikket, da vi mange steder får ret frie tøjler til at lave nogle kreative ting.
Og med rødder i min ungdom brugt i diverse tunneller med rygsækken fyldt med spraydåser, så syntes jeg det er fantastisk hvad der teknisk og kreativt set kan lade sig gøre i dag, uden spray vel og mærke.

Der er nogle enkelte eksempler på sådan nogle opgaver på vores Facebook-side http://www.facebook.com/mediamousedenmark

Bl.a. denne væg som vel og mærke er i det ene printerrum hos os selv:



Rent prismæssigt, så har vi ikke nogen standardpriser på sådan en opgave - da der ikke er nogen standard opgaver inden for dette.
Alle opgaver er forskellige i en eller anden grad.

Men som udgangspunkt skal vi kende størrelsen på væggen (eller det område som motivet skal fylde). Og så skal vi kende en hel del detaljer omkring overfladen der skal udsmykkes og omkring selve filen vi skal køre ud fra - og selvfølgelig også om kunden selv vil montere, eller vi skal montere. Hvis vi skal montere er der nogle flere ting der skal afklares omkring adgangsforhold, skal der bruges stilladser/lifte eller kan det klares med stiger m.m.

/Jesper



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Mange tak for dit uddybende svar! Du får lige en mail fra mig.

Fortsat god aften, 

Fra Vamdrup
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Trykkeriet Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Først og fremmest et rigtig godt svar på dit indlæg fra MediaMouse.

Dernæst vil jeg sige, at vi hos Trykkeriet også kan klare storformatsopgaver af denne type.
Vi printer på et medie, der er nemt at klistre på væggen. Det eneste du skal bruge er vand, så du skal ikke ud og investere penge i tapetklister.

Vi har også puttet det på en af vores egne vægge, som jeg gerne vil sende dig et billede af pr. mail, hvis du ønsker at se kvaliteten.

Prisen på tapetet / fotovæggen vil heller ikke i dette tilfælde være en fast standard pris, men jeg vil gerne give dig et tilbud.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Thomas, Trykkeriet.net

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

 

Kom til Illux :)

Det er sjovt, at jeg lige læser denne besked nu. Jeg mangler lige nu, at printe ca. 200 m2 fototapet ud af de 500 m2 jeg skal have lavet inden jeg kan holde weekend.

Prisen for selve tapetproduktionen er 190 kr. pr. m2 + 200 kr. i opstart. (ex moms).

Vi har ingen standardstørrelser. Vi producerer tapetet præcis til din væg.

Med hensyn til motiv og evt. montage kan vi også hjælpe med det.

Send gerne besked til anders@illux.dk eller ring til os på mandag på tlf 70 25 08 12.

 

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)