Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@rune R. 

Kan godt forstå hvad du mener, ideen var hvis nogle synes, at den korte intro var lidt interessant. Så kunne de skrive til mig hvor de så kunne få langt mere af ideen af vide, så kunne de sige, at det virker meget interessant eller modsat. 

Med hensyn til webside, så ved jeg ikke om der er noget jeg helt har misforstået. Jeg søger en partner som kan lave en webside(det koster ham arbejdstimer) og virksomheden betaler selvfølgelig webhotel, domæne o.lign. 

Ret mig endelig hvis jeg er helt forkert på den, der er som skrevet en grund til jeg søger en partner til den del. 

Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

No offense til alle jer der angriber hans manglende erfaring, lad dog være med det! I kender ham overhovedet ikke, og ved ikke hvad han er i stand til. Så vidt jeg husker havde Steve Jobs heller ikke nogen reel forretningserfaring, da han startede Apple, med Wozniak. Og det klarede Steve Jobs da meget godt, på trods af manglende erfaring.   

Jeg er dog enig med alle de/jer andre om at du har givet alt for lidt informationer vedrørende selve opgaven/idéen. Du kunne evt. have fortalt lidt om hvordan den skal tjene penge(annonceindtægter, abonnement, salg af varer eller noget andet). Du skulle have fortalt lidt mere om projektet, bare kort. Hvis den kun kan forklares på en kompliceret måde så alle kan kopiere den har du noget at arbejde på der.   

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
No offense til alle jer der angriber hans manglende erfaring, lad dog være med det!

Det er bare svært at se hvad programmøren får ud af det, andet end ideen, og det beretiger vel ikke til 50/50? Men ja, som du selv nævner, svært med givne information at vurdere :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)