Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en udviklers vurdering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Her godt på vej i skrivning af opgave på IT Universitetet i københavn, står jeg med en lille udfordring jeg vil hører om nogle udviklere vil give lidt hjælp med. 

Opgaven er en business case om udvikling af et IT system til mink avler industrien. Vi er ved at have det meste af opgaven på plads i forhold til fordele ved et sådan system, men for at kunne vurdere fordele kontra ulemper er vi nødt til at have en ide om hvor lang tid et sådan system vil tage at udvikle. Vi forestiller os vi holder en session, hvor problemstillingen præsenteres og hvordan systemet overordnet kunne designes. 

Vi vil desuden kunne præsentere et par af de business case værkstøjer der anvendes, så som benefit realisation management, som er et super godt visuelt værktøj til at holde styr på om projekter levere de forventede udbytter, samt at finde ud af om projektet er holdbart. 

Dertil kan der tilbydes lidt sandwitch og andet godt til ganen under sessionen. 

Nogen af jer der kunne være friske på at hjælpe. Tror et par timers møde skulle kunne gøre det, vi behøver ikke en detaljeret plan, blot et groft skøn.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis I kan kigge forbi Nannasgade så kan jeg godt afsætte en time eller to.

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Beklager det tog lidt tid at svare.

Det kunne være godt med lidt indput. Vi kan komme forbi torsdag hvis det passer dig der.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr_Simonsen:
Det kunne være godt med lidt indput. Vi kan komme forbi torsdag hvis det passer dig der.

Super, skal vi sige kl. 14:00, i kan evt. ringe på 26 37 79 13 eller skrive på plu@shop7.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)