Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at arrangere en større koncert

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg går og planlægger at arrangere en større koncert i Københavns området. Det hele er stadig på idébasis. Da jeg ikke har nogen erfaring på området - kun en kæmpe interesse søger jeg en at sparre med.

Så hvis der en hjælpsom Amino med erfaring på området der ikke har noget imod at jeg stiller en masse dumme spørgsmål, pr. mail, ville jeg være meget taknemmelig. En person med erfaring indenfor lys og lyd ville også være utrolig nyttigt da det er et område jeg bestemt ikke ved noget om.

Du kan skrive din mail i en kommentar eller sende mig en privat besked. Så skal jeg nok vende tilbage :)

På forhånd tusind tak! :)

Mvh
Jesper.

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Du skriver bare løs med spørgsmål, så svarer jeg så godt jeg kan - Har mange års erfaring med dette, dog ikke de sidste par år :)
bjarke@cloverant.com

God weekend :)

Venligst,
Bjarke 

Fra Tilst
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

Jeg er sikker på vi fra liso light and sound kan hjælp dig med, alt hvad du skulle ha brug for. 

Vi er en virksomhed som bla. har vært med til at levere lyd og lys til flere større events. som Århus Pride 2012/13, Fast and furious carshow, Days of thunder (vandle flyveplads) Rosenholm festival (hornslet) Lamans event (Jysk bank Boksen herning) 

Du er velkomme til at kontakt vores tekniker på LSH@liso.dk eller på tlf 22747433. 

Med venlig hilsen

Liso Light and sound. 

www.liso.dk

Info@liso.dk

22747433

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene! Jeg gemmer jeres mails hvis det skulle blive nødvendigt :)

Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at bruge en etableret platform til online billetsalg. Det er især en fordel at du kan begynde at sælge billetter inden koncerten er begyndt, så du har en ide om en garanteret omsætning inden selve dagen for koncerten. Derudover kan du også overveje early bird tilbud, VIP billetter, og lignende. Du kan f.eks. sælge billetter på Billettoticketleap.com eller enkelbilletten.dk samt masser af andre billetplatforme. Held og lykke med det!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)