Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MIn logo er blevet stjålet!!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske, men det er jo nok lidt sværere at bede om penge tilbage hvis man inderst inde er tilfreds.

Der er mange der bruger den med at - vi designer til du tilfreds,  så skal du jo ikke af med pengene. ..

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Søndergaard:

Han var enlig tilfreds med logoet, det er ikke så meget det. Han fik bare lavet en kopi for 50 kr hos en anden.

Mvh. Victor

har han sendt en kopi af dit arbejde til den anden logo designer og hvis ja, ligger du et vandmærke på så man kan set det er dit arbejde ?

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide. Men, hvad kan jeg gøre? kan jeg ikke anmelde ham, eller i det mindste bare gøre noget?

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at have set et indlæg fra din tidligere kundes synspunkt.

Min personlige holdning er at han ikke skulle have ladet dig arbejde gratis. Men jeg forstår dog godt at det kan være nødvendigt for at få foden indenfor et eller andet sted. Personligt er jeg imod rovdrift af gratis arbejdskraft. Der skal altid være en "win" for begge parter.

Hvis det er det logo jeg tror, så var der ikke noget originalt i det - omend dit så langt mere pro ud end det de valgte. Faktisk så det de valgte ekstremt amatøragtigt ud.

Personligt ville jeg ikke kunne få mig selv til at kalde det et plagiat, da det simpelthen var for dårligt.

Men som allerede sagt, så er det altid værd at vælge sine kampe. Det kan være jeg tager helt fejl - og at det er en helt anden sag :-) 

Hvis det er som mit logo til StreetPatrol.com hvor vi har brugt enormt lang tid på sparring bare omkring hvad det skal ligne, så ville jeg bestemt kontakte en advokat eller andre, der har forstand på hvad der skal gøres. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Ulrichsen:
Victor Søndergaard:

Han var enlig tilfreds med logoet, det er ikke så meget det. Han fik bare lavet en kopi for 50 kr hos en anden.

Mvh. Victor

har han sendt en kopi af dit arbejde til den anden logo designer og hvis ja, ligger du et vandmærke på så man kan set det er dit arbejde ?

Har gjort det før, men ikke denne gang, jeg har til gengæld alle mailsene også hvor jeg sender produktet til ham. Kan jeg ikke bruge det?

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Søndergaard:

Tim Ulrichsen:

Victor Søndergaard:

Han var enlig tilfreds med logoet, det er ikke så meget det. Han fik bare lavet en kopi for 50 kr hos en anden.

Mvh. Victor

har han sendt en kopi af dit arbejde til den anden logo designer og hvis ja, ligger du et vandmærke på så man kan set det er dit arbejde ?

Har gjort det før, men ikke denne gang, jeg har til gengæld alle mailsene også hvor jeg sender produktet til ham. Kan jeg ikke bruge det?

Der er nok ikke meget du kan gøre, sørg for at lære af dine fejl og ret op på din praktisk, så du undgår ligende fremadrettet..

vh

Tim

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed er, at have en standard kontrakt, som du sender til alle dine kunder, hvor der bl.a. står, at de ikke må benytte sig af dine forslag til logo, uden at have betalt for din service. :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Emil Kristensen:

En mulighed er, at have en standard kontrakt, som du sender til alle dine kunder, hvor der bl.a. står, at de ikke må benytte sig af dine forslag til logo, uden at have betalt for din service. :) 

Men selv hvis jeg sender det nu, ville det ikke gøre en forskel?

Kan jeg ikke sende ham en mail, og fortælle ham hvor sygt usmageligt det er det han har gjort?

Tak for alle svarene. Jeg sætter stor pris på dem! 

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Søndergaard:

Men selv hvis jeg sender det nu, ville det ikke gøre en forskel?
Kan jeg ikke sende ham en mail, og fortælle ham hvor sygt usmageligt det er det han har gjort?

Jo, det kan du nok godt, men jeg tror ikke du får det store ud af det, og det er også dig der skal bevise, at han har brugt dit design. :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mails der beviser det. Men starter med at skrive en mail til ham nu.

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)